۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۴۴۹۴۶۴
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

جذب 390 داوطلب در سطح دو و سه حوزه های علمیه خواهران لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از پذیرش نهایی داوطلبان مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: 390 داوطلب جدیدالورود در سطح دو و سه جذب حوزه خواهران شدند.
   خواهران طلبه

اکرم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 10 مدرسه علمیه خواهران استان در سطح دو و سه مدرسه در سطح سه مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه 390 طلبه نوورود جذب حوزه های علمیه خواهران استان لرستان شد، افزود: از این تعداد 315 طلبه جذب مدارس علمیه سطح دو شده است.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه عنوان داشت: 75 طلبه نیز در مدارس علمیه خواهران سطح سه پذیرش شده است.

وی با اشاره به فعالیت مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد، دورود و بروجرد در سه رشته تخصصی تفسیر علوم قرآنی، فقه و اصول و کلام، خاطرنشان کرد: پذیرش طلبه در این مدارس به صورت حضوری و غیرحضوری است.

مهرابی در ادامه با اشاره به مراحل پذیرش طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان، یادآور شد: بیش از 700 نفر متقاضی ورود به مدارس علمیه خواهران لرستان بودند و با توجه به ظرفیت پذیرش مدارس 390 داوطلب جذب مدارس شدند.

وی عنوان کرد: پذیرفته شدگان سطح دو براساس معدل و داوطلبان سطح سه پس از آزمون و دوره مصاحبه جذب شده اند.

آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه خواهران لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه خبر داد و گفت: امروز 23 شهریور ماه جاری سال تحصیلی مدارس علمیه سطح دو آغاز شده است.

وی در پایان یادآور شد: سال تحصیلی مدارس علمیه سطح سه نیز اوایل مهر ماه سال جاری برگزار می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات