۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۴۴۹۲۸۷
امام جمعه تربت حیدریه:

رسالت نسل امروز صیانت از ارزشهای اسلامی است

امام جمعه تربت حیدریه گفت: رسالت امروز ما صیانت از ارزشهای اسلامی است و بدون شک این مهم‌‌ترین رسالتی است که شهدا به دوش ملت ایران نهاده اند.
حجت الاسلام عصمتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه عصر امروز در مراسم پر فیض دعای عرفه مسجد جامع این شهرستان گفت: مقام معظم رهبری در پیام حج از آل سعود با عنوان شجره خبیثه و ملعونه یاد می کنند اما عده ای جاهل امروز اعتقاد به سازش با رژیم سعودی دارند تا منطقه آرام شود.

انتقاد از روحیه سازش کارانه عناصر استحاله شده با آل سعود

وی ادامه داد: متاسفانه امروز برخی عناصر سفیه و استحاله شده شعار سازش با آل سعود را سر می دهند و اعتقاد به دست برداشتن از حمایت جبهه مقاومت دارند که با این نگاه شهدای مدافع حرم و ارزش های انقلاب اسلامی در برابرشان بی اهمیت و کم ارزش است.

حجت الاسلام عصمتی ادامه داد: شهدا با اخلاص جان و هستی خود را در دفاع از ایمان و ارزش های اسلامی فدا کردند و امروز وظیفه ما صیانت از ارزش های اسلامی است و بدون شک این مهمترین رسالتی است که شهدا به دوش ملت ایران نهاده اند.

اقتدار نیروهای مسلح ضامن بقای نظام و انقلاب است

امام جمعه تربت حیدریه اقتدار نیروهای مسلح را ضامن بقای نظام و انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: متاسفانه این سازش کاران شعار انحلال نیروهای مسلح و نابودی اقتدار نظامی کشور را سر می دهند که همه این سخنان خلاف آیه صریح قرآن است چرا که خداوند فرموده مسلمانان همیشه و در هر شرایطی باید خود را به لحاظ نظامی مجهز و قدرتمند کنند.

وی با بیان این که عده ای به دلیل غفلت و بی بصیرتی در برابر ولی خدا ایستاده و کشته شدند، تاکید کرد: در جنگ جمل پس از مواجه حضرت علی(ع) با جنازه طلحه و زبیر شمشیر را برداشته و فرمود که این شمشیر چه دردهایی را از دل رسول خدا(ص) برداشت، اما امروز به دلیل غفلت در برابر رسول خدا(ص) ایستادند و کشته شدند.  

شایان ذکر است، پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس عصر امروز همراه با دعای پر فیض عرفه و مراسم برائت از مشرکین در مسجد جامع تربت حیدریه تشییع شد./202/864/ب1

ارسال نظرات