۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۴۹۲۴۵
استاد حوزه و دانشگاه تبریز:

آذربایجان مفتخر به تقدیم دو شهید محراب در انقلاب اسلامی است/ شهید مدنی ذوب در ولایت بود

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که آذربایجان مفتخر به تقدیم دو شهید محراب در انقلاب اسلامی ایران است، گفت: هرچه داریم به برکت خون پاک شهدا است.
شهید آیت الله مدنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت آیت الله سیداسدالله مدنی در شهرستان آذرشهر، اظهار داشت: شهید مدنی به معنای واقعی کلمه، ذوب در ولایت بود.

وی با بیان این‌که دومین شهید محراب انقلاب اسلامی هرگز قدمی بر خلاف خواست امام خمینی(ره) بر نداشت، خاطرنشان کرد: آن شهید والا مقام در هر حال رضایت امام امت را در نظر داشت و لحظه‌ای از مردم‌داری، ساده‌زیستی و بی‌توجهی به امور مردم منطقه غفلت نکرد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: شهادت مظلومانه این عالم مجاهد، منافقان داخلی و دشمنان خارجی انقلاب را رسوا کرد و خون تازه ای در رگهای نظام مقدس جمهوری اسلامی جاری کرد، امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدایی چون آیت الله مدنی است.

وی با بیان این‌که امنیت در سایه جهاد، شهادت و تبعیت ار ولایت فقیه حاصل شده و هرگز با برجام حفظ نمی شود، گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت همیشگی و راهبردی است، مردم انقلابی ایران همواره در خط مبارزه با آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و از ملت‌های مستضعف جهان حمایت خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه شهید مدنی را نماد مبارزه با نفوذ بیگانگان در کشور دانست و تصریح کرد: مزدوران داخلی آمریکا با شهید کردن آیت الله مدنی و ده ها شخصیت کم نظیر انقلاب تلاش می کردند جریان انقلابی را در ایران متوقف کنند اما در رسیدن به این هدف شومشان تا امروز ناکام مانده اند.

همچنین حجت الاسلام محمود نورپور، امام جمعه آذرشهر در سخنانی با بیان این‌که این شهرستان 410 شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار داشت: شهید مدنی افتخار آذرشهر، آذربایجان و کشورمان است که آیینه تمام نمای ولایت مداری و اخلاص بود.

وی با بیان این‌که سالروز شهادت آیت الله مدنی به نام روز «آذرشهر» نامگذاری شده است، گفت: مردم این شهرستان از پیشگامان جهاد و شهادت در دوران طاغوت و پس از انقلاب اسلامی هستند به طوری که علمای بزرگی همچون آیت الله حسین غفاری و آیت الله مدنی دومین شهید محراب را تقدیم اسلام کرده اند./935/202/ب2

 

ارسال نظرات