۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۴۴۹۱۳۳
آیت الله صفایی بوشهری:

رژیم آل سعود ثمره افکار خبیث آمریکا و اسرائیل است

آیت الله صفایی بوشهری گفت: رژیم آل سعود، یهود و گروهک های خودساخته، همه ثمره افکار آمریکا و اسرائیل هستند و من هرگز ندیدم که مقام معظم رهبری یک خاندان را «شجره ملعونه خبیثه» خطاب کند، که این نشان می دهد جهان اسلام به این خاندان خبیث از نسل ابوسفیان مبتلا شده است.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماينده ولي فقيه در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان بوشهر شامگاه شنبه در مراسم پاسداشت شهداى مظلوم منا درباره اجر و پاداش شهدا، اظهار کرد: وعده خداوند در قرآن این است که هرکس از خانه خود خارج شود و قصد رفتن به سوی خدای خویش، کعبه را داشته باشد اگر مرگ او را فرا بگیرد اجر و پاداش آن به عهده خود خداوند خواهد بود.

وی ادامه داد: حال اگر کسی در این راه به شهادت برسد آن فرد دارای اجری مضاعف است و شهدای منا هم شهید هستند و هم مهاجر الی الله و رسول هستند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه رژیم آل سعود محصول رژیم صهیونیست است، تصریح کرد: رژیم فاسق آل سعود چهار مشخصه دارد، جنایتکار و خیانتکار است چرا که هرجا اسم اسلام باشد توطئه و تفرقه بر علیه مسلمانان برپا می کند و به دنبال تحریف اسلام و تبلیغ اسلامی تقلبی و غیر واقعی است و صد عن سبیل الله شده یعنی راه خانه خدا را بر مسلمین جهان بسته است که این خود بزرگترین خیانت به جامعه مسلمین است.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: رژیم آل سعود، یهود و گروهک های خودساخته، همه ثمره افکار و دستار آمریکا و اسرائیل هستند و من هرگز ندیدم که مقام معظم رهبری یک خاندان را «شجره ملعونه خبیثه» خطاب کند، که این نشان می دهد جهان اسلام به این خاندان خبیث از نسل ابوسفیان مبتلا شده است.

وی ادامه داد: ولی خداوند خطاب به کفار می فرماید فکر نکنید اینکه ما مهلت می دهیم خیری برای شماست، بلکه می خواهیم عذاب شما بیشر شود و ان شالله که نصرت و پیروزی ما نزدیک است./846/202/ب2

ارسال نظرات