۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۴۴۹۱۲۴

دیدار قهرمان کشتی فرنگی با آیت الله جوادی آملی/ تعصب به قهرمانان حافظ ارزش ها مایه مباهات است

حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار قاسم رضایی قهرمان کشتی فرنگی جهان تعصب داشتن به قهرمانانی که در میادین جهانی پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در می آورند و حافظ ارزش ها هستند را مایه مباهات دانست.
دیدار قاسم رضایی با آیت الله جوادی آملی دیدار قاسم رضایی با آیت الله جوادی آملی دیدار قاسم رضایی با آیت الله جوادی آملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، قاسم رضایی قهرمان نام آور کشتی فرنگی کشورمان که در المپیک ریو به مدال برنز دست یافت، به همراه علی دهقان قهرمان وشوی جهان و جمعی از ورزشکان کشورمان با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار که سردار میرشکار فرمانده هشت سال دفاع مقدس و عباس محمدی آملی طلبه ورزشکار، قهرمان سابق وشوی جهان و عضو کمیسیون عالی ورزش نیز حضور داشتند، حضرت آیت الله جوادی آملی افتخار آفرینی ورزشکاران ایرانی در میادین جهانی را ستود.

حضرت آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: افتخارات يك ورزشكار  در عرصه بين الملل مديون خون شهدا و امام راحل است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم افزود: پرچم ما در نگاه اول يك پارچه است ولي آن نشان الله و سرود ملي اش كه نام امام و شهداست به او قداست می دهد.

حضرت آیت الله جوادی آملی اضافه کرد: يك قهرمان ورزشي با استعانت از ذات اقدس اله و نام شهدا و امام راحل به آوردگاه المپيك آن هم با رقابت نفس گير به ميدان مي رود تا اين آرمان ها را حفظ كند و در سرزمين غير اسلامي كار بزرگي را به پايان برساند و اين پرچم را به اهتزاز در بياورد.

وی افزود: اين غرور صادق است و تعصب داشتن به اين قهرمانان باعث مباهات است.

گفتنی است، این دیدار روز شنبه در محل اقامت حضرت آیت الله جوادی آملی در شهرستان دماوند صورت گرفت./924/پ202/ج

ارسال نظرات