۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۴۴۸۹۰۰
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری نماز عید قربان در بیرجند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عبادی

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به عید سعید قربان، گفت: عید سعید قربان عید تسلیم و رضا است و نماز عید سعید قربان نیز با امامت حجت الاسلام و المسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در روز عید اقامه می‌شود.
عارفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدولی عارفی، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در راه اسلام دادند و امام(ره) نیز ولایت فقیه را به صحنه آورد.

وی با اشاره به عید سعید قربان، گفت: عید سعید قربان عید تسلیم و رضا است و نماز عید سعید قربان نیز با امامت حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ساعت 6:30 روز عید اقامه می‌شود و بعد از اقامه نماز نیز مردم می‌توانند با حجت الاسلام و المسلمین دیدار کنند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاهدی مجاهد، خبیری بصیر و مبارزی خستگی‌ناپذیر هستند، افزود: مقام معظم رهبری با انتصاب حجت الاسلام و المسلمین عبادی به عنوان نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حلقه پیوسته ولایت را در استان ولایی استحکام بخشیدند که امیدواریم با این انتصاب شاهد برکات الهی بیشتری در استان باشیم.

حجت الاسلام عارفی تصریح کرد: انجام مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی، انجام امور مذهبی، هدایت مسائل فرهنگی به فرهنگ ناب محمدی(ص) و جهت دادن مسائل سیاسی از عمده وظایفی است که دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه وجوهات شرعی از تمام مراجع تقلید در دفتر نمایندگی ولی فقیه اخذ می‌شود و به سؤالات شرعی مردم پاسخ داده می‌شود، ادامه داد: مشکلات و معضلات مردم را تا حد توان خود مورد مشاوره قرار می‌دهیم و تمام تلاش خود را برای پیگیری مشکلات مردم انجام می‌دهیم.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پاسخگویی به مسائل شرعی بر عهده حجت الاسلام اسدی است، خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌ها می توانند وجوهات شرعی خود را به شماره حساب‌های 0110786280002 و 5758346642 در بانک ملت شعبه طالقانی واریز کنند.

حجت الاسلام عارفی اظهار کرد: شماره 32214797 برای پاسخگویی به مسائل شرعی، 32214654 برای روابط عمومی دفتر و تنظیم دیدارها و شماره‌های 32214653 و 3221453 برای ارتباط با مسؤول دفتر است./880/202/ب2

 

ارسال نظرات