۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۴۴۸۸۴۶
امام جمعه همدان:

مسلمانان نباید نسبت به جنایات آل سعود بی تفاوت باشند

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: رهبر معظم انقلاب آل سعود را شجره ملعونه معرفی کرده اند چرا که با بودجه خود مقدمات بدبختی و گرفتاری مسلمانان را در جهان فراهم کرده اند.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به شهادت امام باقر(ع)، اظهار داشت: شناخت امام برای افراد زیر ساخت مهم برای درک حقایق دیگر در دین اسلام است.

وی با اشاره به جنایات تکفیری ها و وهابیت در منطقه، خاطرنشان کرد: نتیجه توجه نکردن به عقاید و ارزش های اسلامی عمل کردن بر اساس اسلام امریکایی است که داعش و وهابیت را به ارمغان اورده است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: شکافنده علوم لقب امام باقر(ع) است و کسی که حجت خدا در روی زمین است بر تمام علوم تسلط کامل دارد و هیچ چیزی نیست که او درباره آن اظهار ناتوانی کند.

وی جهالت را ریشه همه بدبختی های انسان توصیف کرد و گفت: یکی از ویژگی های شیعه این است که در همواره در پی کسب علوم است و در این راه توقف ندارد همچنان که امام علی(ع) می فرماید من راه های اسمان را نسبت به راه های زمین بیشتر آشنا هستم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان بهره نبردن از معارف اهل بیت(ع) را خسران بزرگ بشریت دانست و افزود: تنها علمی که انسان را از منجلاب بدبختی و جهالت نجات می دهد متصل شدن به خاندان پیامبر گرامی اسلام است.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی و اهمیت تحقق آن در جامعه اسلامی، گفت: همه افراد جامعه باید خود را با اصول علوم اسلامی منطبق و خود را وقف تعلیم و تعلم علوم نافع کنند.

نماینده ولی فقیه دراستان همدان ابراز داشت: علم آموزی یکی از از امور مهم برای مسلمانان است در حالی که امروز جوانان جامعه خود را در چارچوب مدرک گرایی محصور کرده اند.

وی با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب درباره آل سعود، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب آل سعود را شجره ملعونه معرفی کرده اند چرا که با بودجه خود مقدمات بدبختی و گرفتاری مسلمانان را در جهان فراهم کرده اند.

آیت الله طه محمدی در ادامه با اشاره به جنایات آل سعود در حادثه منا، خاطر نشان کرد: همه مسلمانان جهان نسبت به کشتار بی رحمانه آل سعود ساکت هستند در حالی که باید رد مقابل خائنان حرمین به اقتدار بایستند./979/201/ب2

ارسال نظرات