۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۴۶۳۱۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

حفظ ارزشهای دینی و خدمت به جامعه سرلوحه کار دولتمردان باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: حفظ ارزش های دینی و انقلابی و خدمت به جامعه با محوریت ولایت سرلوحه کار دولت باشد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارزشمند دولت اظهار داشت: امیدواریم که خداوند توفیق خدمت به نظام ارزشمند اسلامی را که برگرفته از مبانی دینی و قرآن و عترت است، نصیب همه ما کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: نامگذاری این هفته به مناسبت شهادت دو یار دیرینه انقلاب است که در انفجار دفتر نخست وزیری که به وسیله بدخواهان نظام اسلامی طراحی شده بود، به شهادت رسیدند.

وی افزود: دولتی که برگرفته از مردم و مکتب اسلامی باشد مطمئنا باید راه و روش و منش خود را بر اساس تعالیم الهی و اصولی که برای بقای انقلاب اسلامی تعریف شده است، تنظیم کند.

حجت الاسلام سروستانی گفت: اصول انقلاب اسلامی بر اساس معیارهای دینی و انقلابی است و حتی اگر در مواردی، با دموکراسی غربی منطبق نباشد، با محوریت ولایت و با حفظ ارزش های دینی و انقلابی و خدمت به جامعه سرلوحه کار دولت قرار دارد.

وی با بیان این که بهترین الگوی دولتمردان راه و رسم شهیدان رجایی و باهنر است که خون ارزشمند خود را نثار آبیاری درخت انقلاب اسلامی کردند، افزود: نخستین وظیفه هر مسؤولی این است که خادم مردم باشد و میز کار خود را فرصت مناسبی برای ارائه خدمت صادقانه بداند و متوجه این نکته باشد که مشکلات جامعه در گفتار حل نمی شوند و باید در عمل به دنبال حل مشکلات باشند.

حجت الاسلام سروستانی اظهار داشت: دولتمردان نظام اسلامی باید تلاش ‌کنند با اجرای خدمات صادقانه، عالمانه و برنامه محور، شاهد برطرف شدن مشکلات معیشتی و اشتعال مردم باشیم.

مدیرکل تبلیغات استان بوشهر گفت: سرفصل های تعیین شده مقام معظم رهبری، سرمشق دولت است و عدول از آنها به منزله انتخاب راه ناموفق خواهد بود.

وی گفت: امیدواریم مسؤولان با عمل به فرامین و مطالبات مقام عظمای ولایت بتوانند در راستای خدمت به اسلام گام بردارند./202/846/ب1

ارسال نظرات