۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۴۶۳۰۰

سومین جلسه ستاد بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری برگزار شد

سومین جلسه ستاد بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو ستاد بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.
ستاد بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، سومین جلسه ستاد بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو ستاد بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و آرزوی موفقیت برای دولت تدبیر و امید گفت: با برنامه های خوبی که در سال پایانی این دولت انجام گرفته است، امیدوارم بتوانیم آرامش و آسایش را در کشور ببینیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه تا روز شهادت شهید رئیسعلی دلواری فرصتی اندکی باقی مانده، اظهار داشت: طی جلسات فشرده ای که با حضور اعضای ستاد در این اداره کل به عنوان دبیرخانه کنگره برگزار شد، سعی کردیم تا برنامه ای منسجم و دستورالعملی مشخص به منظور برگزاری مراسمی با شکوه آن گونه که در خور و شان شهید رئیسعلی دلواری و استان بوشهر است، تهیه و در اختیار مدیریت اجرایی این مراسم که شهرداری بخش دلوار  است، گذاشته شود.

ماحوزی با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی استان در برگزاری این مراسم گفت: همان گونه که آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم استان نسبت به اجرای مراسم به بهترین شکل آن گونه که در شان و منزلت شهید و استان بوشهر است، تاکید دارد، همه دستگاه های اجرایی که در راس کار می باشند، سعی نمایند با همکاری یکدیگر مراسمی آبرومند و در خور و شان شهید رئیسعلی دلواری و استان بوشهر برگزار نمایند چرا که قطعا جایگاه استان ما در این برنامه مشخص می شود.

از جمله مصوبات این جلسه می توان به نام گذاری میدانی در شهر اهرم به نام شهید رئیسعلی دلواری، تشکیل بنیاد شهید رئیسعلی دلواری، آماده سازی موزه شهید رئیسعلی دلواری، تهیه تیزر تبلیغاتی از سوی صدا و سیما جهت ارائه به شهرداری دلوار، انجام تبلیغات محیطی از سوی شهرداری استان و شهر دلواری اشاره کرد./101/846/ب1

ارسال نظرات