۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۴۶۲۹۳
محمودی:

مسؤولان جناح بندی را کنار بگذارند

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان در هر جایگاهی که قرار دارند باید جناح بندی های سیاسی را کنار بگذارند و تنها برای خدمت رسانی صادقانه به مردم تلاش کنند.
سمیه محمودی شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سمیه محمودی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا عنوان کرد: نامگذاری سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر برای بیان خدمات دولت ها اقدامی پسندیده و مناسب است که هر ساله در تاریخ سیاسی کشور تکرار می‌شود؛ هفته دولت تبلور تلاش های صادقانه‌ای است که برای خدمت به مردم انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی دولت و ملت در کنار هم هستند، همراهی دولت و ملت با یکدیگر یکی از افتخارات بی‌نظیر نظام مقدسی است که برخواسته از خون شهیدان و حضور گسترده مردم در صحنه است؛ مردم همواره یار و پشتیبان دولت ها بوده‌ و حمایت قاطع خود را در عمل و اقدام نشان داده‌اند.

 

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه تأکید کرد: مردم به وظیفه خود در برابر نظام عمل کرده‌اند و همچنان بر عهدی که با ولایت بستند استوار مانده‌اند و از این پس وظیفه دولتمردان است که با خدمات صادقانه خود پاسخ حمایت مردم را بدهند؛ مسؤولان در هر جایگاهی که قرار دارند باید جناح بندی های سیاسی را کنار بگذارند و تنها برای خدمت رسانی صادقانه به مردم تلاش کنند.

 

محمودی گفت: مردم نیازمند آرامش هستند، دولت برخواسته از رأی مردم باید از سوی همه حمایت شود، موافقان و مخالفان دولت باید آن را برای ارائه خدمات بهتر یاری کنند؛ تضعیف دولت هایی که برخواسته از رأی مردم هستند به معنای تضعیف اساس نظام است و افرادی که این گونه رفتار می‌کنند خیرخواه مردم نیستند.

 

وی تصریح کرد: مردم ما آگاه هستند و جناح بندی ها و بازیهای سیاسی بر رأی و نظر آنان تأثیر ندارد، تخریب چهره دیگر افراد سودی ندارد، مردم با بینش عمیقی که دارند افراد اصلح را شناسایی و انتخاب می‌کنند؛ هر کس دوستدار مردم و نظام است باید با حمایت از دولت برای خدمت به مردم تلاش کند.

 

نماینده مردم شهرضا در مجلس اظهار کرد: کارگزاران نظام باید برای رضای خدا کار کنند، هر دولتی نقاط قوت و ضعفی دارد، بزرگنمایی نقاط ضعف دولتها کار درستی نیست، اگر فردی انتقاد می‌کند باید به دنبال آن پیشنهاد سازنده‌ای هم مطرح کند؛ همه ما باید بدانیم که اگر اقدامی انجام نشده شرایط کشور هم در آن دخالت داشته است.

 

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی جهت ایجاد عرصه‌های مختلف کارآفرینی در شهرستان شهرضا گفت: در این شهرستان زیرساختهای مناسبی وجود دارد که باید با حمایت از سرمایه‌گذاران از آن استفاده شود؛ تلاش برای حل مشکل بیکاری یکی از مهمترین اهداف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است که با توجه به قابلیتهای هر منطقه پیگیری می‌شود.

 

وی اذعان کرد: همه کارگزاران نظام در هر رده و مقامی باید برای حل مشکلات اجتماعی وارد عمل شوند، خطر معضلات اجتماعی که در کشور وجود دارد از خطر داعش هم بدتر است بنابراین باید با احساس مسئولیت در این زمینه همکاری کنیم؛ اگر امروز برای حل معضلات اجتماعی کشور کاری نکنیم، تبعات منفی ناشی از آن در آینده کشور چالشهای بزرگی را ایجاد می‌کند./868/پ202/ج

ارسال نظرات