۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۴۴۵۷۲۰
استاد حوزه علمیه:

آل سعود دشمن اسلام است

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه آل سعود دشمن اسلام است، گفت: دولت سعودی هیچ گاه نگاه دلسوزانه نسبت به مردم ایران چه شیعه و چه اهل تسنن نداشته است.
حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور

حجت الاسلام محمدتقی صرفی پور استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عربستان سعودی را دشمن اسلام خواند و ابراز داشت: دولت سعودی هیچ گاه نگاه دلسوزانه نسبت به مردم ایران چه شیعه و چه اهل تسنن نداشته است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: حکومت عربستان در ظاهر خود را خادم الحرمین می نامد اما در حقیقت مأموریت دارد اسلام ناب محمدی را تخریب نماید و در این راه خون هزاران مسلمان بی گناه را بر زمین می ریزد.

مدیر سابق مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اظهار داشت: آل سعود با ارتباط دوستانه با کفار و حمایت از تروریستها و تقویت وهابیت و اختلاف افکنی بین ملتهای مسلمان و حمله به یمن و ده ها توطئه دیگر علیه مسلمانان بارها به جهانیان ثابت کرده که مسلمان نیست و قرآن کریم را قبول ندارد و تنها از دستورات استکبار جهانی تبعیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی قصد دارد در میان مسلمانان اختلاف افکنی کرده و اجازه ندهد ملت های مسلمان منطقه به ید واحده تبدیل شوند زیرا از اتحاد مسلمانان وحشت دارند از این رو عربستان سعودی را مأمور اختلاف افکنی در میان مسلمانان منطقه قرار داده اند و حکام عربستان نیز با اطاعت کورکورانه به مسلمانان خیانت کرده و از دشمنان اسلام حمایت می کند.

حجت الاسلام صرفی پور یادآور شد: ملت ایران هرگز جنایات عربستان سعودی را فراموش نخواهد کرد، ملت ایران شهادت حجاج در سال 66، شهادت حجاج در منا، به شهادت رساندن مجتهد شیعه شیخ نمر و حمایتهای حکام عربستان از صدام را از یاد نخواهد برد، حکام سعودی به خون ایرانیان تشنه اند زیرا مردم ایران آزاده، پیرو ولایت، دوستدار اهل بیت، متحد و منسجم هستند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه منافع همه اقشار جامعه در منافع ملی نهفته است گفت: همه اقوام و نژادها در ایران اسلامی زمانی می توانند به منافع خود دست یابند که منافع ملی کشور تأمین شده و امنیت بر کشور حاکم باشد.

وی عنوان داشت: باید همه ید واحد باشیم و اجازه نفوذ به دشمنان را ندهیم، امروز حکام سعودی یکی از دشمنان ایران اسلامی هستند که با اعزام تروریست به کشور قصد دارند امنیت کشور را مورد تهدید قرار دهند زیرا آنها از قدرتمند شدن ملت ایران وحشت دارند.

مدیر سابق مدرسه علمیه امام خمینی (ره) افزود: آل سعود نظام اسلامی را خاری در چشم خود می دانند زیرا آنها سرسپرده استکبار جهانی هستند در حالی که ایران اسلامی هرگز با استکبار آشتی نخواهد کرد.

حجت الاسلام صرفی پور تأکید کرد: ایران اسلامی حامی مظلومان جهان از جمله فلسطین و سوریه و عراق و یمن است در حالی که عربستان دشمن مظلومان و سرسپرده آمریکا و اسراییل و غرب است.

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: ایران اسلامی همواره ندای اتحاد و وحدت در میان مسلمانان جهان سر داده و خواستار وحدت در میان ملتهای مسلمان است تا جایی که همه مسلمانان ید واحد شده و توطئه های مستکبران را خنثی کنند./302/857/ب1

ارسال نظرات