۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۷
کد خبر: ۴۴۴۹۰۳
مسؤول كمیته جستجوی مفقودین ستاد كل نیروهای مسلح:

عزت ما در گرو رابطه سیاسی با آمریکا نیست

مسؤول كمیته جستجوی مفقودین ستاد كل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: مهمترین مشکل امروز کشور ما این است كه برخی از دولتمردان عزت و استقلال کشور را در داشتن ارتباط سیاسی با آمریكا می بینند، در صورتی كه اهل بیت(ع) می فرمایند، عزت واقعی در اطاعت از امام عادل است.
سردار پاسدار سیدمحمد باقرزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سردار پاسدار سیدمحمد باقرزاده، مسؤول كمیته جستجوی مفقودین ستاد كل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، عصر امروز که از اصفهان عازم خوزستان بود، برای اقامه نماز مغرب و عشا، وارد سپاه شهرستان لردگان از توابع این استان شد که با استقبال گرم فرماندهی و پاسداران این مجموعه روبه رو شد.

وی پس از اقامه نماز، در جمع نیروهای پاسدار و وظیفه این مجموعه، به تشریح اهمیت نقش فرهنگ در هویت انسان پرداخت.

سردار باقرزاده با تأکید بر اینکه در بحث مقاومت باید سخت ترین مصائب را تحمل كرد، گفت: استقامت اشكال مختلفی دارد که یكی از وجوه آن حوزه فرهنگ است.

وی با اشاره به بیش از 130 تعریف از فرهنگ، افزود: كوتاه ترین تعریف متعلق به آیت الله مصباح یزدی است؛ ایشان می فرمایند: فرهنگ یعنی چیزی كه به انسان هویت می دهد.

باقرزاده با تأکید بر اینکه دشمن می خواهد هویت ما را بگیرد تا بر فرهنگ ما مسلط شود چراکه فرهنگ ما از استقامت و پایداری نشأت می گیرد، ابراز داشت: دشمن به خوبی می داند اگر خط استقامت کنار برود، نتیجه اش ذلت و خواری می شود و در آن شرایط دیگر ملت عزیز نخواهند بود.

مسؤول كمیته تفحص مفقودین ستاد كل نیروهای مسلح كشور با بیان اینکه عزت ما در گرو رابطه سیاسی با آمریکا نیست، افزود: مهمترین مشکل امروز کشور ما این است كه برخی از دولتمردان عزت و استقلال کشور را در داشتن ارتباط سیاسی با آمریكا می بینند، در صورتی كه اهل بیت(ع) می فرمایند، عزت واقعی در اطاعت از امام عادل است.

این مقام مسؤول كه با لباس محلی بختیاری بین همسنگران خود حاضر شده بود، اظهار كرد: جوانان ما باید نسبت به هویت و لباس خود حساس باشند و از اینکه با لباس محلی در محافل مختلف حاضر شوند، خجالت نکشند چراکه لباس بخشی از هویت مردم است که دشمن برای آن هم نقشه کشیده است.

وی با تأکید بر اینکه بخش بسیار مهم فرهنگ را توجه به آداب و رسوم مردم تشکیل می دهد، ابراز داشت: باید فرهنگ استفاده از لباس محلی در بین نسل جوان ما گسترش پیدا کند چراکه این لباس غرورآفرین است./202/9457/ب1

ارسال نظرات