۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۴۴۷۶۹

آیت الله میبدی درگذشت

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: آیت الله سید مجتبی میبدی از اساتید و علمای بزرگ حوزوه علمیه کرمانشاه به ملکوت اعلی پیوست.
آیت الله میبدی

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، گفت: روح عالم جلیل القدر و عارف ربانی، آیت الله سید مجتبی میبدی از اساتید و علمای بزرگ حوزوی کرمانشاه به ملکوت اعلی پیوست.
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: آیت الله میبدی از علمای وارسته و سرشناس استان بوده و سالها با تربیت طلاب و روحانیان به ترویج و تبیین اندیشه اسلامی کمک کرد.
وی در ادامه بیان داشت: شاگردان آیت الله میبدی امروز از فضلای برجسته و مطرح استان هستند که هر یک به نوبه خود به رسالت روشنگری خویش می پردازند.
حجت الاسلام موسوی یادآور شد: آیت الله میبدی سالها در میان مردم شریف اهل سنت استان زندگی کرد و روز به روز بر تحکیم وحدت میان شیعیان و اهل تسنن استان افزود، رابطه خوب و عمیق ایشان با اهل سنت سبب عشق و ارادت مردم به آیت الله میبدی بود.
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: آیت الله میبدی عزای سادات کرمانشاه در روز شهادت حضرت فاطمه (س) را بنیان نهاد و با این حرکت بزرگ فرهنگی، موحب تحکیم اعتقادات و عشق مردم به بانوی بزرگ دین شد.
وی اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر مطهر این عالم برجسته صبح روز 29 مرداد ماه جاری برگزار می شود.
حجت الاسلام موسوی در پایان عنوان داشت: مراسم تشییع و خاکسپاری در مسجد آیت الله بروجردی ساعت 9 صبح آغاز می شود و از عموم مردم برای حضور باشکوه در این مراسم دعوت بعمل می آید./302/857/ب1

ارسال نظرات