۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۴۴۴۶۴۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

خانواده های شهدا نماد استقامت و پایداری در کشور هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خانواده های شهدا را نماد استقامت و پایداری در کشور دانست و گفت: خانواده معظم شهیدان والامقام افتخارات بزرگ جامعه محسوب می شوند و باید جایگاه و منزلت این بزرگان در جامعه حفظ شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده های شهدا، ایثارگران و آزادگان که در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی را در جهان شده اند.

 

ایثار رزمندگان به جهانیان درس استقلال و آزادی آموخت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه ایثار رزمندگان به جهانیان درس استقلال و آزادی آموخت و حفظ استقلال میهن اسلامی به همراه داشت، اظهار داشت: شهدای والامقام کشور عزیزمان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه ای خاص و جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام هنرمند با اشاره به اینکه شهدا با ایثار در راه نظام و انقلاب از جان خود گذشتند تا از استقلال، آزادی و اسلام محافظت کنند و سرانجام آرامش را به ما هدیه کردند، گفت: امروز افتخارات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تجهیزات نظامی نیست و عزت کشور به شهدا و خون شهیدان گرانسنگ و والامقام است.

 

شهدا مظهر اقتدار ملی و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار ملی و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، زنده نگه‌داشتن حق و حقیقت است و امروز مسؤولان ایران اسلامی باید راه شهدای والامقام را ادامه دهند.

حجت‌الاسلام هنرمند در ادامه با بیان اینکه خانواده های شهدا یکی از بزرگ ترین نعمتهای الهی جامعه اسلامی محسوب می شوند، خاطرنشان کرد: امروز همه و همه باید قدردان صبر و شکیبایی خانواده شهدا باشم و خدمت به این خانواده های بزرگ را افتخاری بزرگ بدانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خانواده های شهدا را نماد استقامت و پایداری در کشور دانست و بیان کرد: خانواده معظم شهیدان والامقام افتخارات بزرگ جامعه محسوب می شوند و باید جایگاه و منزلت این بزرگان در جامعه حفظ شود.

 

آزادگان آبروی ایران و اسلام را حفظ کردند

حجت‌الاسلام هنرمند در ادامه با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی از سربلندی و عزت‌مداری آزادگان به دست آمده است، گفت:  آزادگان در دوران اسارت و در زندانهای بعثی با بدترین شکنجه‌های جسمی و روانی مواجه بودند ولی آبروی ایران و اسلام را حفظ کردند.

شایان ذکر است، استان مرکزی معروف به استان 6 هزار شهید است و تعداد شهیدان شهرستان اراک حدود دو هزار و 242 نفر است./842/203/ب3

ارسال نظرات