۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۴۴۴۳۷۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

فرهنگ سهم بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سهم فرهنگ در تحقق اقتصاد مقاومتی را بسیار مهم خواند و گفت: فرهنگ ظرفیتی داخلی در جهت رونق اقتصادی است که باید تقویت شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حمیدرضا حنان، عصر امروز در همایش فرهنگی اقتصادی لرستان که در بوستان گفتگوی تهران برگزار شد، گفت: دولت تدبیر و امید به فرهنگ ملی و دینی توجه دارد.

وی نگاه دولت به فرهنگ را نگاهی توسعه ای خواند و افزود: امروز دولت در حال تقویت هر دو فرهنگ دینی و ملی است.

مدیرکل فرهنگ و اشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: استان لرستان سهم بزرگی در تقویت و شکل گیری دو فرهنگ ملی و دینی داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه استان لرستان در حوزه های هنری و فرهنگی دارای شخصیت های بزرگی در سطح ملی و فراملی است، اظهار داشت: لرستان می تواند به عنوان قطب فرهنگی و هنری کشور محسوب شود.

حجت الاسلام حنان بیان داشت: سهم اقتصاد و فرهنگ را در تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی امری بسیار مهم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به نقش مؤثر هنرمندان لرستانی در تحقق بخشیدن به مقوله اقتصاد مقاومتی گفت: هنرمندان لرستانی آمادگی نقش آفرینی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی را دارند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای تقویت تولیدات داخلی است، عنوان کرد: تولیدات هنرمندان لرستانی تولیداتی داخلی است.

هوشنگ بازوند در ادامه این همایش گفت: استان لرستان یکی از کهن ترین مراکز تمدن در جهان است و بسترهای مهمی در عرصه های فرهنگی و هنری دارد.

استاندار لرستان با اشاره به قدمت 40 هزار ساله استان لرستان افزود: وجود ۳۰۸ سازمان مردم نهاد، ۱۰۰ هزار دانشجو و ۳۲۰ هزار دانش آموز از سرمایه های لرستان از سرمایه های استان هستند./9459/203/ب2

ارسال نظرات