۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۴۴۳۸۹۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

فرهنگ قرآن و اهل بیت در جامعه ترویج شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان تحقق جامعه دینی را منوط به گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه دانست و گفت: برای تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه باید از ظرفیت فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) استفاده کرد.
دشتکی

حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبیلغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت، ابراز داشت: معارف قرآن و اهل بیت(ع) برای هدایت بشر است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی در امور فرهنگی، خاطرنشان کرد: باید روحانیت راهکارهای معرفتی ار ناحیه قرآن و اهل بیت(ع) را در جامعه برای سعادت جامعه ترویج کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: تمام اهتمام دشمنان اسلام در راستای بی پایه کردن اعتقادات جامعه است و در این مسیر از همه توان خود استفاده می کند.

وی بیان این مطلب که غفلت و کم کاری در این زمینه عواقب جبران ناپذیری به همراه دارد، یادآور شد: اگر نسبت به هجمه های دشمنان بی تفاوت باشیم شاهد مشکلات اعتقادی جدی در جامعه خواهیم بود.

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به با بیان این که برای رفع آسیب های اعتقادی جامعه باید به قرآن تمسک جست، ابراز داشت: تمسک به معارف قرآن و اهل بیت(ع) موجب صیانت از اعتقادات در جامعه می شود.

وی در ادامه تحقق جامعه دینی را منوط به گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه دانست و گفت: برای تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه باید از ظرفیت فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) استفاده کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: باید برای عمق بخشیدن به باورها و ارزش ها در جامعه تمام ارگان های فرهنگی اهتمام خود را در زمینه بسط فرهنگ اهل بیت(ع) به کار گیرند./979/303/ب2

ارسال نظرات