۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۴۴۳۸۱۳

هم افزایی رسانه ملی با مؤسسات قرآنی برای گسترش فرهنگ قرآن

مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن با قائم مقام شبکه قرآن و معارف سیما دیدار و گفتگو کردند و در این نشست بر هم افزایی رسانه ملی با مؤسسات قرآنی برای گسترش فرهنگ قرآن تأکید شد.
ترويج فرهنگ قرآني تهاجم فرهنگي دشمن را خنثي مي کند

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مؤسسه کشوری مهد قرآن، سید محمود چاوشی مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن با دکتر مجتبی ایزدی قائم مقام شبکه قرآن و معارف سیما دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمی که معاونین و مدیران دفتر مرکزی این مؤسسه حضور داشتند.

آقای چاوشی با اشاره به ظرفیت و توانمندی های آموزشی، پژوهشی، علمی و تخصصی مهد قرآن به عنوان اولین نهاد آموزشی قرآن غیر دولتی در کشور تصریح کرد همکاری، مشارکت و هم افزایی رسانه ملی شبکه قرآن سیما و مؤسسات قرآن مردمی با رویکرد کاربردی در توسعه، ترویج، گسترش، آموزش، پژوهش و انس با قرآن کریم برای همه اقشار است.

مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن با تشریح برنامه های هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن با عنوان "ترنم وحی" ویژه حافظان کل قرآن عضو این مؤسسه از سراسر کشور که در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهرهای گلپایگان و خوانسار برگزار می‌شود، افزود: گروه های برنامه ساز شبکه قرآن سیما می توانند با حضور در این فراگیر ترین رویداد قرآنی کشور با انجام مصاحبه و معرفی نخبه های قرآنی نقش الگودهی حافظان قرآن را در زمینه های دینی، علمی، اخلاقی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان را فراهم کنند.

بنابراین گزارش در ادامه این دیدار قائم مقام شبکه قرآن و معارف سیما ضمن تأکید بهره گیری از توان بالقوه همه مراکز قرآنی کشور، نهادهای آموزشی قرآن مردم نهاد را به عنوان سربازان عرصه فرهنگی در آموزش، تدبر، فهم قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام یاد کرد و افزود مؤسسات قرآنی مردمی به عنوان سرمایه های ارزشمندی جهت تحقق مطالبات رهبر فرزانه انقلاب در آموزش حفظ قرآن هستند. دکتر ایزدی همچنین افزایش تعامل سازنده و هم افزایی نهادهای اصلی و متولی امور قرآن کشور را مورد تأکید قرار داد./998/د102/ی

ارسال نظرات