۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۴۳۴۳۱
عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم:

توطئه دشمنان با رشد معنویت در جامعه خنثی می‌شود

حجت‌الاسلام مداحی با بیان این‌که تقویت زیرساخت‌های شهرهای زیارتی سبب رشد معنویت در کشور می‌‌شود، گفت: معنویت در جامعه افزایش یابد، توطئه دشمنان خنثی و جلوی هرگونه نفوذ استکبار گرفته می‌شود.
حجت الاسلام مداحی دعا - عبادت - عمل صالح

حجت‌الاسلام عباس مداحی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که اهل بیت(ع) همان طور که کلامشان نور است، عمل، سیره و برنامه آنها نور است، اظهار داشت: دشمنان از انقلاب اسلامی هراس دارند و می‌خواهند با اسلام مبارزه کنند از اینکه سیره اهل بیت(ع) بین مردم رواج پیدا کند و مردم در خوبی‌ها سبقت بگیرند می‌ترسند؛ آنها با اسلام، انقلاب و معنویت مخالف هستند.

نماینده طلاب و فضلای استان تهران در مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم ادامه داد: آنها می‌دانند که اگر در جامعه ای اسلام و معنویت رشد کند و مردم به اسلام و قرآن توجه کنند، از توطئه های دشمنان خود آگاه می‌شوند و نخواهند گذاشت که دشمن در آنها نفوذ کند.

حجت‌الاسلام مداحی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم جوانان و کشور ما از حربه های دشمنان و استکبار جهانی بیمه شوند باید فرهنگ اهل بیت(ع) را بین جوانان کشور گسترش داد و آنها را با ائمه اطهار(ع) بیشتر آشنا کرد و این را فهماند که پایه گذار تمدن‌های موجود در دنیا، اسلام است.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم افزون بر آخرت و معنویت به دنیا و مادیات هم توجه شده است، تصریح کرد: اسلام افزون بر معنویت به مادیات و رشد و تعالی مردم هم توجه کرده است، پیامبر اکرم(ص) در این زمینه می‌فرمایند که از ما نیست کسی که دنیای خود را برای آخرت یا آخرت را برای دنیا ترک کند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه ابراز داشت: با مدیریت خوب، دلسوزی و با توجه به امکاناتی که در کشور است بایستی زیر ساخت‌های خوبی برای جامعه به خصوص شهرهای زیارتی مانند مشهد و قم که پشتوانه معنوی ما هستند احیا شود تا شاهد رشد معنوی در کشور باشیم.

نماینده طلاب و فضلای استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقام و مرتبه حضرت معصومه(س) گفت: امام موسی کاظم(ع) سه مرتبه به دخترشان می‌فرمایند «فداها ابوها» که این عظمت و شأن حضرت معصومه(س) را نشان می‌دهد با توجه به این جایگاه و مرتبه است که می‌گویند شیعیان همه به شفاعت ایشان وارد بهشت می‌شوند.

 وی با بیان اینکه طبق روایات در عصر غیبت وظیفه مردم قم بسیار سنگین است، اظهار داشت: مردم قم باید با الگو گرفتن از حضرت معصومه(س) این رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

حجت‌الاسلام مداحی در پایان خاطرنشان کرد: مردم کشور ما باید بدانند این انقلاب روزنه‌ای برای انقلاب جهانی وجود مقدس امام زمان(عج) است؛ بنابراین باید قدر این انقلاب را بدانند و از این انقلاب حمایت و پاسداری کنند./875/ت302/ی

ارسال نظرات