۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۴۲۰۷۳
دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر:

تخصیص اعتبار از سوی مجلس برای مقابله با آسیبهای اجتماعی ضروری است

دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر گفت: لازم است برای پیشگیری و مقابله با آسیبهای اجتماعی اعتباری از سوی مجلس شورای اسلامی مصوب و به این موضوع اختصاص داده شود.
حجت الاسلام عباس خشنود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام عباس خشنود، دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر، عصر امروز در نشست دبیران ستادهای اقامه نماز منطقه 3 کشور که به میزبانی شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: طی برگزاری 24 اجلاسیه، رهبر معظم انقلاب پیامهای گوناگونی صادر کردند اما باید پرسید در حال حاضر کدام یک از نظرات ولایت فقیه در این پیام ها محقق شده است.

 

وی افزود: اگر به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب توجه بیشتری صورت می‌ گرفت به یقین آسیبهای اجتماعی کاهش پیدا می ‌کرد.

 

حجت الاسلام خشنود با بیان اینکه رسانه‌ها نقشی در کاهش آسیب های اجتماعی نداشته ‌اند، تصریح کرد: تعامل رسانه ‌ها به ویژه صدا و سیما باید با دستگاه ‌های مرتبط با نماز و کاهش آسیب های اجتماعی بیشتر شود.

 

دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر تصریح کرد: نهادهای فرهنگی مرتبط با کاهش آسیب‌های اجتماعی، اجازه خلق آسیب‌های اجتماعی را ندهند و به صورت قانونمند عامل باشند و از اشاعه این آسیب‌ها پیشگیری کنند.

 

این مقام مسؤول بیان داشت: رسانه‌ها، نویسندگان، آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صدا و سیما و سایر دستگاه‌های مرتبط باید تلاش مضاعف داشته باشند و در زمینه مسائلی که مربوط به نماز و آسیب‌های اجتماعی است دستاوردهای بیشتری ارائه دهند تا از گسترش این بلای جان‌سوز در جامعه پیشگیری و با آن مقابله شود.

 

وی با اشاره به اینکه دست ‌اندرکاران نظام برای توسعه اجتماعی عامل بوده‌اند، بیان داشت: نهادهای ذیربط باید در راستای پیشگیری از آسیب‌ها یاری رسانند و دستگاه‌هایی نظارت بر عملکرد این نهادها را انجام دهند.

 

خشنود افزود: لازم است برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی اعتباری از سوی مجلس شورای اسلامی مصوب و به این موضوع اختصاص داده شود.

 

گفتنی است نشست دبیران ستاد اقامه نماز منطقه 3 کشور، عصر امروز با حضور معاون برنامه‌ ریزی نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور، دبیران ستاد اقامه نماز استان های چهارمحال و بختیاری، بوشهر، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و فارس به میزبانی شهرکرد برگزار شد./202/9457/ب1

ارسال نظرات