۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۴۴۱۹۶۱
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

انقلاب اسلامی میراث گرانبهای امام راحل و شهدا است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت: هدف شهدا از ایثارگری ها و اهدای جان خویش، دستیابی به قرب الهی و اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی بود و اکنون انقلاب اسلامی، میراث گرانبهای امام راحل(ره)، شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.
عسگری عسگری عسگری عسگری عسگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام هادی عسگری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ظهر امروز در اداره کتابخانه های استان با خانواده های شهدای اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه دیدار کرد.

 

حجت الاسلام عسگری در این دیدار ابراز داشت: خون شهدا مایه اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی است و صلابت و سربلندی کنونی کشور نتیجه ایثارگری ها و جانبازی های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هدف شهدا از ایثارگری ها و اهدای جان خویش، دستیابی به قرب الهی و اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی بود و اکنون انقلاب اسلامی، میراث گرانبهای امام راحل (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.

 

وی بیان داشت: حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در جامعه مایه افتخار و مباهات برای مردم است و دیدار با خانواده های شهدا روحیه معنوی و انقلابی را در جامعه و در میان مسؤولان زنده نگه می دارد.

 

حجت الاسلام عسگری تأکید کرد: مدیران و مسؤولان اجرایی باید برای اعتلای آرمان های انقلاب و شهدا تلاش کنند و اجازه ندهند میراث گرانبهای شهدا که چشم و چراغ انقلاب هستند به فراموشی سپرده شود.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اظهار داشت: اکنون به برکت خون شهدا بیداری اسلامی در منطقه و جهان در حال ظهور است و امید است این بیداری و آگاهی جهان گیر شده و سراسر جهان از انوار کلام وحی و اسلام ناب محمدی بهره مند شوند.

 

در ادامه این دیدار خانم حسنی خوانسار، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان و از خانواده های شهدا بیان داشت: شهدا در راه بیداری و آگاهی بخشی به جهان اسلام گام برداشتند و با جهل مبارزه کردند.

 

وی یادآور شد: ایثار و از خود گذشتگی های جوانان این مرز و بوم نشان دهنده غیرت و شجاعت و دلاوری های آن ها است و باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

 

خانم حسنی خوانسار در ادامه افزود: مسؤولان باید با تکیه بر آموزه های انقلاب، امینانه و مسؤولانه به وظایف خود عمل کنند و اعتلای انقلاب را در نظر داشته باشند.

 

در پایان این دیدار خانواده های شهدا و کارکنان اداره کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند و پیشنهاداتی در راستای برطرف نمودن مشکلات ارائه کردند./857/202/ب2

ارسال نظرات