۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۴۴۱۳۳۱
نماینده خبرگان رهبری در زنجان:

مبادا از ترس تحریم و دشمنی استکبار تن به ذلت بدهیم

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام، گفت: عزت و اقتدار شیعیان با ایستادگی، جهاد فرهنگی، جانفشانی های امامان معصوم(ع)، دانشمندان شیعه و مسلمانان شیعه به دست آمده و مبادا از ترس تحریم و دشمنی استکبار به هر نحوی این عزت را به ذلت تبدیل کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاجی‌ابوالقاسم دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری امروز با حضور در شهرستان ماهنشان زنجان ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا در مزار شهدای این شهر و در جمع مردم ماهنشان با اشاره به استقلال شیعیان، گفت: امروز شیعیان نسبت به گذشته استقلال داشته و به عنوان برترین مسلمانان شناخته می شوند.

 

وی در ادامه با اشاره به ایثارگری های انجام شده در راه اعتلای پرچم اسلام و اهل بیت(ع)، افزود: امروز شیعه مایه افتخار است و همین هویت و استقلال شیعه نیز به راحتی به دست نیامده و چه بسا در این راه خون هایی ریخته شده و جانفشانی های فراوانی در راه قرآن و اسلام صورت گرفته است.

 

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به معرفی اسلام ناب محمدی از سوی شیعیان، تصریح کرد: شیعه مفتخر است که با جهاد قلمی و فرهنگی خود، تفکر اسلام ناب محمدی را که در تعالیم اهل بیت(ع) همتای قرآن متجلی است، به جهانیان معرفی کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین دولابی در ادامه با اشاره به لزوم مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام، تأکید کرد: عزت و اقتدار شیعیان با ایستادگی، جهاد فرهنگی، جانفشانی های امامان معصوم(ع)، دانشمندان شیعه و مسلمانان شیعه به دست آمده و مبادا از ترس تحریم و دشمنی استکبار به هر نحوی این عزت را به ذلت تبدیل کنید.

 

این مقام مسؤول در ادامه با بررسی تحلیلی از زندگانی امام صادق(ع)، خاطرنشان کرد: آن امام بزرگوار در سخت ترین دوران، با تشکیل حوزه بزرگ علمی دینی خدمات بسیار بزرگی را به جهان اسلام و تشیع عرضه داشته و در همه زمینه ها شاگردان برجسته ای را تحویل جامعه داده است.

 

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: امام‌ صادق‌(ع‌)‌ همواره‌ مبارزی‌ نستوه‌ و خستگی‌ناپذیر و یک انقلابی‌ بنیادی‌ در میدان‌ فکر و عمل‌ بوده‌ و کاری‌ که‌ امام‌ حسین‌(ع) به‌ صورت‌ قیام‌ خونین‌ انجام‌ داد را وی‌ در قالب لباس‌ تدریس‌ و تأسیس‌ مکتب‌ و انسان‌ سازی‌ انجام‌ داد و جهادی‌ راستین‌ کرد./949
/203/ب2

ارسال نظرات