۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۴۳۸۸۴۸
آیت الله طه محمدی تأکید کرد؛

ضرورت اعمال تمام معیارهای واقعی بسیج در جامعه

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر بخواهیم معیار بسیجی بودن را بدانیم بسیاری از معادلات فعلی به هم می ریزد، چرا که بسیجی بودن و شرایط آن بسیار دقیق است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان صبح امروز در دیدار با حلقه سرمربیان شهید علیرضا شمسی پور سازمان بسیج ورزشکاران، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشی گفتند که بسیجی واقعی امام علی(ع) است.

 

وی با اشاره به معیارهای بسیجی بودن در جامعه، خاطرنشان کرد: بسیجی بودن معیارهایی را لازم دارد و باید به دقت ارزیابی کنیم که چه مقدار مورد توجه قرار گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: اگر بخواهیم معیار بسیجی بودن را بدانیم بسیاری از معادلات فعلی به هم می ریزد چرا که بسیجی بودن و شرایط آن بسیار دقیق است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: از نگاه امام علی(ع) بسیجی واقعی کسانی هستند که از خوف الهی به قدری اشک می ریزند که چشمان آنها زخم شده است و اهل ذکر و شب زنده داری هستند و غبار خوف و خشیت بر چهره آنان نمایان است.

 

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: یکی از حیواناتی که به بچه خود علاقه شدید دارد، شتر است و در روایت آمده است که مؤمن واقعی مانند شتری که به سوی بچه خود می رود؛ به سوی میدان جنگ رغبت دارد.

 

وی ادامه داد: یکی از شاخصه های مهم بسیجی این است که به امام و رهبر خود ایمان و اعتماد کامل دارند و رهبر خود را مانند چشم خود مورد اعتماد و ایمان کامل می دانند.

 

امام جمعه همدان با اشاره به روایتی در این زمینه، تصریح کرد: در روایت آمده است که نیروهای امام زمان(عج) به امام خود اعتقاد و اعتماد کامل دارند مانند کنیزی که در مقابل سید خود مطیع است.

 

وی در پایان یادآور شد: باید تمام معیارهای بسیج به طور کامل پیاده شود و در غیر این صورت میان اسم و مسمای آن سنخیتی وجود نخواهد داشت./979/202/ب2

ارسال نظرات