۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۳۶۹۵۲
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

آغاز دوره آموزشی تهذیبی میثاق طلبگی در استان با حضور ۳۲۰ طلبه

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان از آغاز دوره آموزشی تهذیبی میثاق طلبگی در استان خبر داد و گفت: این طرح با حضور 320 طلبه جدیدالورود در حال برگزاری است.
دوره آموزشی طلاب

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح آموزشی تهذیبی میثاق طلبگی از امروز در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد آغاز شده است.

 

وی با بیان این که طرح میثاق طلبگی با حضور داوطلبانی که در آزمون کتبی حوزه نمره قبولی را کسب کرده اند، برگزار می شود، افزود: این دوره با شرکت 320 نفر برگزار می شود.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که طرح آموزشی تهذیبی به مدت دو هفته ادامه دارد، بیان داشت:  این طرح برای دو مقطع سیکل و بالاتر برگزار می شود.

 

وی با بیان این که مرحله نخست این دوره با شرکت 200 نفر از دارندگان مقطه سیکل برگزار می شود، خاطرنشان کرد: هفته دوم نیز پذیرفته شدگان مقطع دیپلم و بالاتر شرکت می کنند.

 

حجت الاسلام ولی پور در ادامه یادآور شد: در این ایام پذیرفته شدگان مورد سنجش برنامه های تهذیبی قرار می گیرند و استعداد، توانایی و اخلاق پذیرفته شدگان ارزیابی می شود.

 

وی برنامه های قرآنی، اخلاق، مشاوره عمومی و خصوصی، نشست های بصیرتی و آشنایی با کلیات آموزش در فضای حوزه را محوریت برگزاری دوره میثاق طلبگی بیان کرد.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان اظهار داشت: پذیرفته شدگان پس از پایان دوره میثاق طلبگی در دوره یک ماهه اختبار و تثبیت شرکت می کنند.

 

وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را تلاش برای جذب افراد توانمند و با استعداد در حوزه عنوان کرد و گفت: در سایه برگزاری این دوره های آموزشی پذیرفته شدگان با فضای حوزه آشنا می شوند./9459/302/ب2

ارسال نظرات