۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۴۳۵۱۰۷
مدیر حوزه های علمیه استان همدان:

پلیس نباید در برخورد با واقعیات اغماض کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کارکنان نیروی انتظامی باید بدانند که باید کار خود را برای رضای خداوند نتعال انجام دهند و در این مسیر در انجام وظائف خود به هیچ عنوان کوتاهی نکنند
موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به فضیلت ماه رمضان اظهار داشت: همه باید در استفاده از فزصت های این ماه کمال استفاده را ببریم.

 

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی باید بدانند که باید کار خود را برای رضای خداوند نتعال انجام دهند و در این مسیر در انجام وظائف خود به هیچ عنوان کوتاهی نکنند.

 

استاد حوزه علمیه استان همدان خاطرنشان کرد: در این مسیر البته مشکلاتی هم وجود دارد  که گاهی کسانی مانع شما می شوند و یا انتقاداتی هم می کنند ولی شما باید به کار خود ادامه دهید.

 

وی در ادامه با اشاره به این که یکی از اموری که در جامعه فعلی مغفول مانده امر به معروف و نهی از منکر است ابراز داشت: باید موانع دسترسی مردم به پلیس در باب امر به معروف و نهی از منکر برطرف شود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: پلیس نباید در برخورد با واقعیات اغماض کند و باید به صورت قاطع و استوار در برابر ناهنجاری های اجتماعی بایستد.

 

وی یادآور شد: امید است در ماه مبارک رمضان فرضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جدی گرفته شود البته این امر باید از ارگان های دولتی آغاز شود و به جامعه منتقل شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی ابراز داشت: تا زمانی که بدنه دولت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر ورود نکند امیدی به اصلاح جامعه نیست و لازم است تا مدیران به زیر دستان خود در این زمینه تذکر دهند.

 

وی در پایان اظهار داشت: ماه رمضان که در آن قرار داریم می تواند نقطه عطفی در پیوند میان حوزه های علمیه و نیروی انتظامی در عرصه امر ب معروف و نهی از منکر باشد./979/202/ب3

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات