۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۴۳۴۳۳۹
جنتی:

همواره از فعالیت های قرآنی مساجد حمایت می کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ما همواره از فعالیت های قرآنی مساجد حمایت می کنیم، گفت: طرح تلاوت نور به عنوان یکی از طرح‌های ارزشمند مساجد است که مورد حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
علی جنتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت های ارزشمندی را در عرصه فعالیت های قرآنی داشته است، اظهار داشت: از آن جمله فعالیت‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنن معاونت قرآن و عترت است، سازمان اوقاف مسابقاتی را برگزار می‌کند که همواره مورد حمایت مجامع قرار می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: معاونت قرآن و عترت بیش از 2 هزار موسسه را تحت پوشش خود قرار داده است و همین امر سبب می‌شود که فرهنگ قرآنی در سطح جامعه بیشتر شود، ما درصدد هستیم در این موسسات محلات را بیشتر مورد حمایت قرار بدهیم گرچه اعتبارات ارشاد محدود است ولی همواره سعی کرده‌ایم که از فعالیت‌های قرآنی حمایت داشته باشیم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما همواره از فعالیت های قرآنی مساجد حمایت می کنیم یادآور شد: یکی از برنامه‌هایی که در مساجد برگزار می‌شود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آن حمایت می‌کند طرح تلاوت نور است که بعد از نماز جماعت یا بین نمازها یک صفحه از قرآن خوانده می‌شود.

 

وی در پایان گفت: این اقدام حجت الاسلام حشمتی است و خوشبختانه در حال توسعه می باشد و کار بسیار ارزشمندی است ولی امیدواریم غیر از تلاوت به جایی برسیم که حداقل یک صفحه از قرآن در بین نمازها تفسیر شود، اینگونه بیشتر می‌توانیم به مفاهیم قرآنی برسیم./202/816/ب1

ارسال نظرات