۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۳۳۸۵۷
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

احداث مساجد در کنار پارک‌ها گزینه خوبی برای ترویج دین و فرهنگ اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: احداث مساجد در کنار پارک‌ها سبب می‌شود شهروندان قزوینی بتوانند بعد از تفریح کردن در بوستان‌ها برای اقامه نماز به موقع و سریع به این مکان مقدس رجوع کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، در رابطه با مراسم آیین افتتاح و کلنگ‌زنی یک پروژه مدیریت شهری در استان قزوین و با تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: مجموعه مدیریت شهری با همکاری شورای اسلامی شهر قزوین و معاونت عمرانی استانداری قزوین اقدامات خوبی را در سطح استان قزوین انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر بسیاری دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به اهمیت اینکه باید پیوند خوبی بین پارک‌ها و مساجد ایجاد شود، ابراز کرد: با برقراری و مستحکم کردن این پیوند اجتماعی می‌توان به دستاوردهای مطلوبی در افزایش نشاط ، شادابی دینی و سلامت اخلاق معنوی مردم رسید که امروز از بوستان سلام (مالکانه مينودر)، بازار روز الهيه(مينودر)، ساماندهي رودخانه اسماعيل آباد و کلنگ زني بوستان محلي پونک بهره برداری شد.

 

خطیب جمعه در قزوین در ادامه افزود: مسؤولان این نهاد با تعامل و همکاری توانستند تحولات خوبی را در شهر قزوین ایجاد کنند به نحوی که شهروندان قزوینی از این تحولات لمس کرده و احساس رضایت دارند.

 

این کارشناس دینی اظهار کرد: احداث مساجد در کنار پارک‌ها سبب می‌شود شهروندان قزوینی بتوانند بعد از تفریح کردن در بوستان‌ها برای اقامه نماز به موقع و سریع به این مکان مقدس رجوع کنند.

 

این کارشناس حوزوی با توجه به اهمیت اینکه وحدت و انسجام بین مسؤولان شهر قزوین وجود دارد، عنوان کرد: با استحکام کردن این وحدت می‌توان در اجرای اقدامات و کارهای مختلف برای مردم به موفقیت برسیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه اشاره کرد: شهرداری قزوین با مدیریت مسعود نصرتی شهردار قزوین توانسته پروژه‌های خوبی را در سطح این شهر به بهره‌برداری برساند که تحقق این مهم موجب افزایش امکانات رفاهی و تفریحی شهروندان قزوینی شده است.

 

وی در پایان گفت: مسؤولان با اجرا کردن بیانات و فرمایشات رهبری در انجام وظایف خود موفق‌تر بوده و به همین دلیل باید در این راستا حرکت کنند./853/302/ب2

 

 

 

ارسال نظرات