۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۴۳۳۲۱۰
نماینده مبلغان حوزه علمیه کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم تلاش روحانیان جهت بصیرت افزایی در جامعه

نماینده مبلغان حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به لزوم تلاش روحانیان و انقلابیون در جهت ریشه کن ساختن بی بصیرتی در جامعه، گفت: وظیفه انقلابیون جلوگیری از آسیب های نظام، بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه است.
بصیرت

حجت الاسلام مهدی عزتی نماینده مبلغان حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، یکی از عوامل ماندگاری انقلاب را نیت خالص امام خمینی(ره) دانست و ابراز داشت: تقوای درونی و نیت انقلابی امام راحل سبب حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی شد.

 

نماینده مبلغان حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: مجاهدت امام خمینی (ره) در جهت خلق و حفظ انقلاب برای به دست آوردن قدرت نبود بلکه به عنوان یک تکلیف زمینه ساز ظهور قطب عالم امکان امام زمان (عج) گردید.

 

این مسؤول یادآور شد: قیام امام خمینی (ره) برگرفته از قیام عاشورایی سیدالشهدا(ع) بود، قیام عاشورایی و امید به ظهور سبز امام زمان (عج) به عنوان دو بال متصل به بدنه ولایت فقیه موجب زمین گیر شدن دشمنان در تمام عرصه ها است.

 

حجت الاسلام عزتی گفت: انقلاب اسلامی با آسیب های فراوانی رو به رو است و یکی از آن ها عدم آگاهی و بصیرت مردم می باشد از این رو تلاش روحانیان در جامعه، بی بصیرتی افراد را ریشه کن می کند.

 

نماینده مبلغان حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به آیه ای از قرآن کریم دیانت را عین سیاست دانست و تاکید کرد: برای حکم کردن نیاز به حکومت است از این رو ولایت فقیه در صدر کشور می تواند با حکم خود جامعه را از شر شیاطین زمانه حفظ کند.

 

وی در ادامه افزود: تعصب بیجا نسبت به افرادی که خدمت فراوانی به انقلاب کرده اند اما اکنون اهداف و نیات شوم دشمنان را دنبال می کنند به اصل نظام خدشه وارد می کند این افراد مصداق کسانی هستند که در عصر امیرمؤمنان (ع) در رکاب ایشان بودند ولی در زمان امام حسین (ع) بر این امام بزرگ شمشیر کشیدند.

 

حجت الاسلام عزتی در پایان مطرح کرد: وظیفه انقلابیان جلوگیری از آسیب های نظام، بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه است./302/857/ب1

ارسال نظرات