۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۳۲۳۹۲
با حضور حجت‌‌الاسلام والمسلمین عاملی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علميه عباسقلی‌خان شاملو برگزار شد

مراسم تودیع ومعارفه مدیر جدید مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو با حضورحجت الاسلام والمسلمین مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان در این مدرسه علمیه برگزار شد.
مراسم معارفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه عباسقلی خان پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر فرزانه مدیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان در محل نمازخانه این مدرسه علمیه برگزار شد.


این مراسم که با حضور جمعی از مسؤولان حوزه علمیه خراسان، طلاب و اساتید مدرسه علمیه عباسقلی خان برگزار شد، از زحمات چهار و نیم ساله حجت الاسلام محمد علی خیرآبادی مدیر سابق این مدرسه علمیه نیز تقدیر و تجلیل شد.


حجت الاسلام علی رستمیانی کارشناس ارشد رشته فلسفه و کلام دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مدیر جدید مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله حجت الاسلام محمد علی خیرابادی مدیر سابق این مدرسه علمیه در جهت پیشرفت علمی این مدرسه گفت: مدرسه علمیه عباسقلی خان دارای پتانسیل و ظرفیت علمی بسیار بالایی است.


وی ارتقای سطح علمی در این حوزه علمیه را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم این مدرسه را به عنوان قطب علمی، فرهنگی و تبلیغی مطرح کنیم.


همچنین حجت‌الاسلام محمدعلی خیرآبادی، مدیر سابق  این مدرسه علمیه  ضمن ارائه گزارشی به اقدامات و فعالیت های چندین ساله خود در این مدرسه علمیه پرداخت و اظهار داشت: تأسیس مرکز مشاوره، ارتقای برنامه‌های فرهنگی و اردویی، ایجاد نشریات و کانون فرهنگی قلم، حضور پررنگ در نمایشگاه‌های مختلف، ترمیم ساختمان مدرسه و انجام فعالیت‌های عمرانی گسترده از جمله اقداماتی است که در این چند سال اخیر صورت گرفته است.


وی همایش بازشناسی اندیشه های شهید هاشمی نژاد که 9 خروجی کتاب را داشت را از اقدامات دیگر فعالیت های مدیریتی خود دانست و خاطر نشان کرد: در دوران مدیریت تمام تلاش و همت بر احیای روحیه طلاب و جلوگیری از ورود استرس‌ فعالیت‌های عمرانی مدرسه و امور مربوط به تولیت و مدیریت در میان طلاب بود.


مدیر سابق مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلات خانوادگی طلاب باید جدی گرفته شود، مشاوره خانوادگی و برگزاری اردوهای خانوادگی از دیگر برنامه های این مدرسه در زمان مدیریت خود دانست و اظهار داشت: طلاب را مثل فرزندان خود می دانستم.


وی در پایان با افتخار به اینکه مدرسه علمیه عباسقلی‌خان شاملو از تمام جنبه‌های تبلیغی، پژوهشی، نمایشگاهی و قرآنی، یکی از مدارس برتر استان است، برای مدیریت جدید این مدرسه حجت الاسلام رستمیانی آروزی موفقیت کرد.


خاطر نشان می شود، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام سید حمید علوی آزیز معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان و تجلیل از مدیر سابق حجت الاسلام محمد علی خیر آبادی از دیگر برنامه های این مراسم بود که برگزار شد./202/859/ب1

 

ارسال نظرات