۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۴۳۲۳۳۳
امام جمعه موقت کاشان مطرح کرد؛

نقش لابی آمریکا و صهیونیست‌ها در خروج عربستان از ليست ناقضان حقوق بشر

امام جمعه موقت کاشان گفت: خروج عربستان از ليست ناقضان حقوق بشر از سوی بان کي مون با فشار لابي هاي صهيونيست و دولت آمريکا است.
حجت الاسلام علي احتشام

حجت الاسلام علي احتشام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با اشاره به خروج عربستان از ليست ناقضان حقوق بشر از سوی بان کي مون با فشار لابي هاي صهيونيست و دولت آمريکا، گفت: اين اتفاق نشان داد که موضع ايران اسلامي مبني بر اينکه عربستان آلت دست قدرت هاي جهاني و صهيونيست بين الملل است، جز واقعيت نيست.

 

وي با بيان اينکه قدرت هاي بين المللي براي به تحت سلطه درآوردن قدرت هاي جهاني به ابزارهايي مانند سازمان هاي بين المللي متوسل شده اند، ابراز کرد: ملت هاي محروم و مستضعف منطقه با اتکا بر سرمايه هاي داخلي و با پشتيباني هاي مقاومت اسلامي منطقه، در برابر ظالمان و آل سعود و اسرائيل به مقاومت خود ادامه خواهند داد.

 

به گفته وي، سياست زور و زر و حکومت هاي خواهان جهان تک قطبي، يکبار ديگر نشان داد که تمام سازمان هاي بين المللي و حقوق بشر، آلتي در دست سياست هاي حاکم بر جهان استکباري است.

 

امام جمعه موقت کاشان، سياست هاي دوگانه آمريکا و مستکبران جهاني در برخورد با ملت هاي مستقل را هر روز واضح تر دانست و افزود: اين سياست در مرور زمان براي آزادي خواهان جهان نمايان تر مي شود.

 

وي با بيان اين که ملت هاي محروم و مستضعف منطقه با اتکا بر سرمايه هاي داخلي و با پشتيباني هاي مقاومت اسلامي منطقه، در برابر ظالمان و آل سعود و اسرائيل به مقاومت خود ادامه خواهند داد، تأکيد کرد: براي سازمان هاي مدعي حامي حقوق بشر، روسياهي بيش باقي نخواهد ماند.

 

به گفته وي، ملت بزرگ ايران اسلامي در تظاهرات روز قدس به همه عالم اعلام خواهند کرد که نهادهاي بين المللي خود ساخته قدرت هاي بزرگ، آلت و ابزاري بيش براي قدرت هاي بزرگ نيستند./302/1307/ب1

ارسال نظرات