۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۴۳۱۶۸۲
امام جمعه شهر فريدن:

دولت موضع شفاف انقلابي در برابر دشمن داشته باشد

امام جمعه شهر فريدن با تأکيد بر اين که مسؤولان سياست خارجي بايد بپذيرند که اگر در برابر دشمن کوتاهي شود، ضربه مي خوريم، گفت: دولت بابد موضع شفاف انقلابي در برابر دشمن داشته باشد.
حجت الاسلام اسماعيل سياوشي

حجت الاسلام اسماعيل سياوشي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با اشاره به اينکه اگر در برابر آمريکا، انگليس، اسرائيل و استکبار خارجي کوتاهي شود، ضربه خواهيم خورد، گفت: عدم موفقيت آمريکا و اصرار به مذاکره، نه به دليل خنده هاي بيجا، بلکه به دليل اقتدار و عزت ايران اسلامي در برابر دشمن بود.

 

وي افزود: رهبر معظم انقلاب فرمود که اگر ايران اسلامي در موضوعي کنار بيايد، دشمن کوتاه نمي آيد و از کوتاه آمدن ما سوء استفاده مي کند.

 

حجت الاسلام سياوشي با تأکيد بر اين که مسؤولان سياست خارجي بايد بپذيرند که اگر در برابر دشمن کوتاهي انجام شود، ضربه مي خوريم، گفت: نمي توان يک مورد يافت که با اغماض در برابر دشمن به پيروزي دست يافته باشيم.

 

امام جمعه شهر فريدن با اشاره به اينکه آمريکا همواره به دنبال ضربه زدن به ايران اسلامي است، ابراز کرد: با دشمن بايد با درايت، سياست و اقتدار برخورد کرد.

 

وي با تأکيد بر اينکه دولت بايد موضع واقعي خود را نمايان کند و در برابر دشمن محکم بايستد، گفت: دشمن به موضوعات مختلف موشکي و حقوق بشر در ايران ايراد مي گيرد که دولت بايد بلافاصله به اين زيادخواهي ها پاسخ دهد.

 

به گفته وي، با خنده و تعامل نمي توان در برابر دشمن نفعي برد، اما تعامل با برخي کشورها لازم است تا به نتيجه مطلوب برسيم.

 

حجت الاسلام سياوشي با بيان اينکه سکوت در برابر عربستان از رفتارهاي خصمانه اين کشور جلوگيري نکرد، گفت: دولت بابد موضع شفاف انقلابي در برابر دشمن داشته باشد.

 

امام جمعه فريدن با بيان اينکه دولت در موضوع برجام گير افتاده است، افزود: دولت به تعهدات خود عمل کرده است، اما دشمن هيچ کاري نکرده و اثري نيز از برجام در ايران شاهد نبوديم./302/1307/ب1

ارسال نظرات