۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۴۳۱۰۵۱
مدیر حوزه علمیه مراغه:

شهدا اقتدار و عزت را برای کشور به ارمغان آوردند

حجت الاسلام فصیح نیا  شهدا را عامل قدرت و عزت ایران اسلامی دانست و گفت: ایرانی اسلامی به برکت شهدا امروز در عزت و اقتدار تمام به سر می‌برد.
شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسین فصیحی نیا،  مدیر حوزه‌های علمیه مراغه پیش از ظهر امروز در دیدار از خانواده شهید علی نوید رضایی، شهدا را عامل قدرت و عزت ایران اسلامی دانست و گفت: ایرانی اسلامی به برکت شهدا امروز در عزت و اقتدار تمام به سر می‌برد.

 

وی با بیان اینکه شهدا با ایثار و فداکاری توانستند که اقتدار ایران اسلامی در جهان رقم بزنند، افزود: اگر ایران اسلامی امروز در امنیت کامل بوده و مسیر توسعه و پیشرفت را طی می‌کند به پشتوانه شهدایی است که با خون خود این انقلاب را بیمه کرده‌اند.

 

این استاد حوزه علمیه خون شهدا و صبر و بردباری خانواده‌های شهدا را مثال‌زدنی دانست و گفت: با افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی، امنیت را در جامعه پایدار می‌شود و این شهدای هستند که امنیت و پایداری را برای کشور رقم زدند.

 

وی با اشاره به اهداف والا و پرارزش شهدا و ایثار و مجاهدت آن‌ها درراه خدا، خاطرنشان کرد: اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گران‌بهای این نظام، آرمان شهدا بوده و وظیفه ما پیروی از این آرمان‌هاست و همیشه باید در مسیر این آرمان‌ها گام برداشت.

 

مدیر حوزه علمیه مراغه اقتدار امروز ایران در برابر مستکبران و قدرتمندان جهان را از جان‌فشانی و ایثار شهدا دانست و گفت: امروز ایران به قدرت اول منطقه تبدیل‌شده است و این در حالی است که ابرقدرت‌ها در برابر ایران در موضع ضعف قرار دارند و این قدرت و امنیت عنایت خداوند به ملت ایران است.

 

وی بابیان اینکه هرچه داریم به برکت خون شهدایی است که برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص نهادند، اذعان داشت: ثبات کشور امروز به برکات اقتداری است که ره‌آورد شهدا و رزمندگان اسلام بوده است.

 

حجت‌الاسلام فصیحی نیا با اشاره به نقش مادران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: نقش مادران در تربیت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر هیچ‌کس پوشیده نیست و اثر تربیت اسلامی مادران است که این حماسه‌ای بزرگ را در تاریخ ثبت کرد.

 

وی جایگاه خانواده‌های شهدا را والا توصیف کرد و افزود: خانواده‌های شهدا و به‌ویژه مادران شهدا در طول تاریخ از صدر اسلام تاکنون و به‌ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس از جایگاه رفیعی در مبارزه با ظلم و ستم برخوردار بوده و نزد خداوند مأجور هستند./854/203/ب2

ارسال نظرات