۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۴۳۰۸۴۹
معاون فرهنگي رفاهي مركز خدمات حوزه هاي علميه كشور:

سند سياست هاي فرهنگي محور مركز خدمات حوزه آماده تصويب شد

معاون فرهنگي رفاهي مركز خدمات حوزه هاي علميه كشور از تهيه سند سياست هاي فرهنگي محور با محوريت خانواده هاي طلاب خبر داد و گفت: اين سند هم اكنون درحال تصويب هيأت مديره قرار دارد تا بعد از تصويب اجرايي شود.
حجت الاسلام موسي قمر زاده

حجت الاسلام موسي قمرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، گفت: در سند سياست هاي فرهنگي محور مركز خدمات حوزه با محوريت خانواده، برنامه هاي خوبي هم به لحاظ كيفيت و هم به لحاظ كيفيت ارائه برنامه هاي خدماتي گنجانيده شده است.

 

وي افزود: با تصويب سند سياست هاي فرهنگي محور مركز خدمات حوزه، حجم قابل توجهي از برنامه ها براي همسران و فرزندان طلاب در برنامه هاي مركز خدمات قرار مي گيرد.

 

به گفته وي، در حال حاضر نيز حدود 26 برنامه براي همسران و فرزندان روحانيان و طلاب اعم از تشويق فرزندان ممتاز طلاب، آموزش هاي فني و حرفه اي خانواده طلاب، حفظ قرآن، ارتقاي سطح آموزشي همسران طلاب و ازوداج فرزندان طلاب در دستور كار مركز خدمات قرار دارد.

 

حجت الاسلام قمرزاده گفت: با تصويب سياست هاي فرهنگي محور مركز خدمات حوزه با محوريت خانواده برنامه هاي مفصلي تدارك ديده شده است كه از نيمه دوم سال جاري اجرا خواهد شد.

 

معاون فرهنگي رفاهي مركز خدمات حوزه هاي علميه كشور با اشاره به برنامه ريزي هاي قابل توجهي كه براي زيرساخت ها  از سوی مديريت جديد مركز خدمات انجام شده است، اظهار كرد: امیدواریم برنامه هاي تدوين شده تا نيمه اول سال جاري تصويب و اجرا شود.

 

وي در ادامه از اجراي  طرح حمايت معيشتي و مسكن ويژه طلاب داراي مدارك دانشگاهي با همكاري مركز مديريت و مركز خدمات و مدير مدرسه معصوميه قم در آينده نزديك خبر داد و افزود: اين سند نيز آماده شده كه اميدواريم بعد از تأیيد دفتر رهبر معظم انقلاب بتوانيم يك بسته حمايتي ويژه را براي طلاب با مدارك دانشگاهي را كه يا معيل و يا در آستانه تأهل وارد حوزه مي شوند و برنامه هاي حوزه با اقتضائات آنها همخواني ندارد را داشته باشيم./1307/302/ب2

ارسال نظرات