۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۳۰۴۹۱
امام جمعه موقت شهرری:

رهبر معظم انقلاب، منشوری از انقلابی بودن و انقلابی ماندن را صادر کردند

امام جمعه موقت شهرری گفت: امروز رهبر معظم انقلاب، امام راحل را به عنوان عالم، مومن، عبد و انقلابی معرفی نمودند و منشوری از انقلابی بودن و انقلابی ماندن را صادر کردند.
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت ری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، امام جمعه موقت شهرری، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه که در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، گفت: برای رسیدن به تقوا الهی الگو و راهنما لازم است و امام راحل بهترین الگو و معیار برای انسان‌های با تقوا به شمار می‌رود.

وی با اشاره به بیان شهید مطهری که فرمودند راه شناخت انسان‌هایی که شخصیت‌ استثنایی و برجسته دارند بسته نیست بلکه آنها شخصیت‌هایی دست یافتنی دارند، بیان داشت: امام راحل دارای چنین شخصیتی است.

امام جمعه موقت شهرری در خصوص اینکه امام راحل از حیث وراثتی در خانواده‌ای با فضیلت متولد و رشد یافت، گفت: شخصیت امام راحل در دو برهه زمانی کودکی و دوران طلبگی که با خودسازی و تهذیب نفس همراه بود شکل گرفت.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: امام خامنه‌ای امروز در سخنرانی‌ گوهر بار خود امام راحل را به عنوان عالم، مومن، عبد و انقلابی بیان نمودند؛ امام راحل با چنین ویژگی‌هایی توانست حرکت پرخروش و انقلابی داشته باشد.

وی در خطبه دوم با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: مجلس خبرگان با آرای قاطبه امام خامنه‌ای را به فردای رحلت رهبر کبیر انقلاب انتخاب نمودند و این داغی بر دل مخالفان انقلاب بود.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: وجود این رهبر فرزانه نعمت بزرگی است که باید قدر دانست و از خداوند به دلیل عطای این نعمت شاکر بود و وای برکسانی که قدر این نعمت، کوثر ولایت و شاگرد امام راحل را ندانند.

وی با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر که به مناسبت بزرگداشت رحلت امام راحل برگزار شد، عنوان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب منشوری را از انقلابی بودن و انقلابی ماندن صادر کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که در جمع اعضای خبرگان فرمودند: اگر تنها مساله حکومت کردن بود آنان حکومت می‌کردند ما قیام کردیم تا دین تحکیم یابد، تاکید کرد: روزه خواری در ملاء عام امری قبیح و ممنوع است و باید با چنین عملی برخورد جدی صورت بپذیرد./813/202/ب

ارسال نظرات