۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۴۳۰۳۰۶
امام جمعه ماهان:

عمل کردن به گفتمان رهبری بهترین کار برای حفظ انقلاب اسلامی است

امام جمعه ماهان گفت: عمل کردن به گفتمان های رهبری بهترین کار برای حفظ انقلاب اسلامی است زیرا مسؤولانی که فقط شعار رهبری می دهند ولی عملشان بر خلاف این گفتمان ها است، خیانت به اسلام می کنند.
انقلاب

حجت الاسلام محمد محمدزاده، امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکرمان، گفت: امام خمینی(ره) در هر کار خود اول رضایت خدا را بررسی می کرد که آیا آن کار مورد رضایت خدا است یا نه؟

 

وی افزود: بندگی کردن مهم ترین فلسفه آمدن انسان به دنیا بوده و امام خمینی توانست با بندگی کردن کامل، به این مقام والا برسد، این که امروزه در تمام جهان حرف امام خمینی(ره) بر سر زبان ها بوده، فقط به خاطر عبادت خدا است.

 

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که انسان با عبادت خدا به درجات بالا در دنیا و آخرت می رسد، اظهار داشت: انسان در زندگی خود باید رضایت اللهی را، در هر کاری بداند زیرا آن چه مهم بوده، رسیدن به خدا که با بندگی کردن درست، انسان به خدا می رسد.

 

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) در سیاست یک مرد خدایی بود و فریب کسی را نمی خورد، به همین دلیل همیشه در صحبت ها خود می فرمود، به دشمنانی همچون آمریکا، اعتماد نکنید.

 

امام جمعه ماهان با توجه به این که امام در زندگی خود فرمود، آمریکا هیچ غلطی را نمی تواند، بکند، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در صحبت های خود حرف خودش را با قاطعیت کامل و بدون هیچ ترسی می زد و که ما انسان ها باید این قاطعیت را از امام یاد بگیریم.

 

وی ابراز داشت: بهترین کار برای علما برای ادامه دادن راه امام خمینی(ره)، عمل کردن به خواسته های خدا است زیرا مردم به اعمال انسان ها نگاه می کنند.

 

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این که مسؤولان باید یک مقدار ساده زیست باشند، یادآور شد: تمام علما همچون امام خمینی(ره) در زندگی های خود ساده زیست بودند و اگر مسؤولان در کار و زندگی خود چند درصد از ساده زیستی امام را داشتند، می توانستند علاوه بر این که خدا را در دل خود جای بدهند، مردم هم به آن ها اطمینان کنند.

 

وی اظهار داشت: جوانان وصیت امام را خوانده و به آن عمل کنند تا بفهمند که امام چه کسی بود و چه طوری انقلاب را در دنیا زنده کرد.

 

استاد حوزه علمیه ماهان با اشاره به این که در دانشگاه ها به عنوان واحد درسی کتاب های امام خمینی(ره)، تدریس شود، بیان داشت: جوانان شخصیت امام را بشناسند تا بتوانند ادامه راه امام خمینی(ره) باشند.

 

وی با اشاره به وظیفه مسؤولان در مقابل انقلاب اسلامی، ابراز داشت: عمل کردن به گفتمان های رهبری بهترین کار برای حفظ انقلاب اسلامی است زیرا مسؤولانی که فقط شعار رهبری می دهند ولی برخلاف این گفتمان ها عمل می کنند، خیانت به اسلام می کنند.

 

وی در پایان گفت: ولایت مداری خود را با عمل به صحیت های رهبری نشان دهیم تا در قیامت بتوانیم سر خودمان را جلوی امام خمینی(ره) بالا ببریم./9707/302/ب2

ارسال نظرات