۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۴۳۰۰۹۲
امام جمعه رومشکان:

بقای انقلاب در گرو استکبارستیزی است

امام جمعه رومشکان بقای انقلاب را در گرو استکبارستیزی دانست و گفت: استکبار ستیزی ویژگی برجسته بنیان گذار انقلاب بود و امروز برای تداوم انقلاب باید راه امام راحل را ادامه دهیم.
امام جمعه رومشکان
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام علی اکبر جمیاری، امام جمعه رومشکان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که می فرمایند امام را تحریف نکنید، بیان داشت: اگر انقلاب ما امام گرا نشود دچار ضربه می شود.

 

وی با بیان این که رسیدگی به فقرا روش و منش امام راحل بود، افزود: امام(ره) می فرمود انقلاب مربوط به پا برهگان است و باید جامعه را به سمت تفکر امام راحل سوق داد.

 

تجمل گرایی آفت جامعه است

حجت الاسلام جمیاری با تأکید بر این که با پیروی از راه و روش امام خمینی(ره) باید هدف را دین بدانیم، خاطرنشان کرد: انسان زمانی که اقتصادی می شود به دنبال تجمل گرایی روی می آورد و این بزرگ ترین آفت جامعه است.

 

وی با تأکید بر توجه مسؤولان به دستورات دین و پیروی از تفکر امام راحل، عنوان داشت: اگر مسؤولان به تجمع گرایی روی بیاورند مردم نیز از آنان پیروی می کنند.

 

امام جمعه رومشکان در ادامه با بیان این که این ایام فرصتی برای تجدید بیعت با امام راحل و آرمان های انقلاب است، گفت: راه امام(ره) را ادامه دهیم و ساده زیستی ایشان را سرلوحه زندگی قرار دهیم.

 

وی با بیان این که تجمل گرایی هزینه هایی برای ما در پی خواهد داشت، اظهار داشت: با وجود تحریم ها موجب می شود اینگونه افراد دست به سوی غرب دراز کنند.

 

ساده زیستی راه تحقق اقتصاد مقاومتی است

حجت الاسلام جمیاری امام خمینی(ره) را الگویی کامل در تمام ابعاد زندگی بیان کرد و افزود: ساده زیستی راه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 

وی استکبارستیزی را از دیگر ویژگی های امام راحل خواند و یادآور شد: افرادی که امروز از رفاقت با آمریکا سخن می گویند فکر امام(ره) را فراموش کرده اند.

 

امام جمعه رومشکان با اشاره به این که آمریکا و اسراییل دشمن انقلاب هستند، بیان داشت: به گفته امام راحل ماهیت آمریکا شیطانی است و ماهیت شیطان هیچ زمانی تغییر نمی کند.

 

وی در پایان با بیان این که راه بقا و تدام انقلاب در ادامه تفکر و پیروی از راه و منش امام راحل است، اظهار کرد: برای بقای انقلاب باید استکبارستیز باشیم./9459/302/ب2

ارسال نظرات