۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۴۲۹۷۰۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

امام خمینی با پایه‌گذاری انقلاب اسلامی، دین را از مظلومیت نجات داد

استاد حوزه علمیه مازندران گفت: انقلاب اسلامی ایران ارثیه بزرگ امام راحل برای مردم جهان است که بعنوان وارثان این انقلاب باید بدرستی از آن محافظت کنیم.
امام خمینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت الاسلام سیدابراهیم میراحمدی، امام جمعه گلوگاه، امروز در مراسمی که با حضور جمعی مددجویان کمیته امام خمینی(ره) به مناسبت در پیش بودن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در گلوگاه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ما از بدو پیروزی تاکنون مورد طمع و توطئه بسیاری از ابرقدرتها قرار گرفته است و اگر رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری نبود شاید در برخی از ناملایمات با مشکلاتی مواجه می شدیم.

 

وی گفت: دشمن در طول بیش از سه دهه این انقلاب با ترفندهای مختلف قصد براندازی نظام اسلامی را در سر مب مرورانده ایت که هوشیاری امام راحل و رهبری و بصیرت مردم در پرتو ولایتمداری مانع این کار شد. 

 

امام جمعه گلوگاه با بیان این‌که رهبری مرکز وحدت آفرینی و اتصال در جامعه است، بیان داشت: بعد از رحلت امام راحل و بزرگوار، رهبری بدرستی جای امام را پر کرده است و به همین دلیل برای پرکردن جایگاه ولایت باید همچنان در مسیر ولایت و رهبری بوده و با ولایتمداری حافظ رهبر باشیم و رهبری را تنها نگذاریم. 

 

استاد حوزه علمیه مازندران از امام راحل بعنوان امام مظلومان و پابرهنگان نام برد که با تأسیس کمیته امداد جانی مهم برای کاهش فقر به جامعه بخشید و ما هم نیز در ادامه راه با تمام توان در این مسیر حرکت می کنیم.

 

حجت الاسلام میراحمدی با تاکید بر همدلی و وحدت همه جانبه در کشور گفت: تنها راه پیشرفت و تعالی ما بعد از اطاعت از فرمایشات و تاکیدات امام راحل و رهبری، اتحاد و وحدت است که باید سرلوحه کار قرار گیرد.

 

امام جمعه گلوگاه همچنین با اشاره به فضایل و برجستگی های زندگی امام راحل گفت: انقلاب اسلامی ارث بزرگ امام راحل برای ما است که کمیته امداد نیز از برکت های این انقلاب است.

 

وی افزود: ولایتمداری مهم‌ترین اصلی است که باید مورد توجه جدی ما قرار گیرد و در این راه اطاعت از رهبری بعد از امام راحل مهمترین دغدغه ما باشد.

 

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این‌که ولايتمداری اصل مهم برای ما است، گفت: برای پر کردن جایگاه ولایت، باید گوش بفرمان رهبری باشیم و رهبر را به عنوان مرکز مهم انقلاب اسلامی ایران تنها نگذاریم و اطاعت از فرامین رهبری در دستور کار ما باشد.

 

وی افزود: اکنون با توجه به اینکه چشم طمع دشمنان به انقلاب اسلامی ایران دوخته شده لذا باید با ولایتمداری این انقلاب را حفظ و به صاحب عصر تحویل دهیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندرانبا بیان این که فکر و اندیشه امام خمینی(ره) قرآنی بود و بخاطر همین نام و یاد او در ذهن ها باقی ماند، تصریح کرد: با خواب و خاطره نمی شود افکار امام را ترویج کرد و مقام معظم رهبری بزرگترین مفسرّ افکار امام خمینی (ره) هستند.

 

حجت الاسلام میراحمدی با اشاره به این که هر روز که از عمر این انقلاب می گذرد ابعاد تازه از عظمت و شکوه نظام اسلامی بیشتر برای جهانیان آشکار می شود، ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز به عنوان الگویی برای ملت های جهان تبدیل شده است.

 

وی با بیان این که امام راحل از هیچ قدرتی در هراس نبود، خاطر‌نشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در عرصه علم، پاکی و طهارت فردی بی نظیر بود و سخنان ایشان همواره برای همه الگو بوده است.

 

حجت الاسلام میراحمدی با اشاره به این که امام راحل تنها برای رضای خدا گام بر می‌داشت، تصریح کرد: هیچ کشور اسلامی به‌ جز کشور اسلامی ایران به رهبری امام خمینی‌(ره‌) نتوانست یک حکومت شبیه حکومت پیامبر(ص) و امام علی (ع) در جهان عرضه کند.

 

وی افزود: امام راحل ذخیره ای ماندگار برای همه ادیان آسمانی بودند و در زمانی که دین در غفلت و مظلومیت قرار داشت و افکار پوچ ضد دینی و دین زدایی در حال خارج کردن دین از صحنه اجتماعی بود امام راحل حقیقت دین را در عرصه اجتماعی زنده کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) با پایه‌گذاری انقلاب اسلامی، دین را از مظلومیت نجات داد، خاطر‌نشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ثابت کرد که با دین می شود دنیا را اداره کرد.

 

وی، ایجاد رشد فکری و فرهنگی در دنیا را از برکت وجود امام‌ راحل دانست و با بیان این که مقاومت حزب‌الله لبنان براساس اندیشه‌های امام خمینی(ره) به وجود آمد، خاطرنشان کرد: پس از امام راحل، مقام معظم رهبری هدایت جامعه را به عهده گرفتند که روشنگری‌های ایشان در فتنه‌های اخیر‌ بسیار تأثیرگذار و مشهود بوده است./1317/102/ب2

ارسال نظرات