۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۴۲۸۳۹۴
به همت مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو؛ 

نشست حوزه علمیه تراز انقلاب برگزار شد

نشست حوزه علمیه تراز انقلاب ساعاتی پیش در محل نمازخانه مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو مشهد با حضور جمعی از طلاب، روحانیان و مدیران مدارس حوزه علمیه خراسان برگزار شد
حجت الاسلام خیرآبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نشست حوزه علمیه تراز انقلاب ساعاتی پیش در محل نمازخانه مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو مشهد با حضور جمعی از طلاب، روحانیان و مدیران مدارس حوزه علمیه خراسان برگزار شد.


این نشست که با حضور جمع کثیری از طلاب مدارس حوزه علمیه خراسان، اساتیدو مدیران برخی از مدارس علمیه مشهد برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی خیرآبادی مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو با تبریک فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی به جمله معروف امام خمینی (ره) که خرمشهر را خدا ازاد کرد  اشاره کرد و افزود: فتح خرمشهر نقطه عطفی در نظام و انقلاب اسلامی است.


وی در ادامه با اشاره اینکه پیروزی های  نظامی و سیاسی خوبی در کشور را داشته و داریم، به ارائه گزارشی از وضعیت عمرانی مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو پرداخت.


مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو با بیان اینکه طلابی که در این حوزه علمیه تحصیل می کنند مقطع دانشگاهی خود را سپری کرده اند رشد تحصیلی این مدرسه را خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم از سایر نظرهای علمی شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در این مدرسه باشیم.


خاطرنشان می شود سخنرانی دکتر حسن رحیم پور ازغدی و مداحی یکی از طلاب این مدرسه از جمله برنامه های این نشست بود که برگزار شد./859/202/ب3

 

ارسال نظرات