۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۴۲۷۳۲۵
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان:

پرداخت زکات در جامعه موجب ایجاد رفاه نسبی میان فقرا می شود

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به این افزایش زکات ارتباط مستقیمی با افزایش کمیت و کیفیت تولید دارد، گفت: پرداخت زکات پرکننده شکاف های فقر در جامعه و ایجاد کننده رفاه نسبی برای فقرا است.
زکات

حجت الاسلام عبدالرضا دغاغله، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این اخذ زکات پس از برداشت محصول و تولید است، گفت: در راستای افزایش زکات بالا بردن کمیت و کیفیت تولید بسیار ضروری است.

 

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به نقش جهاد کشاورزی در این زمینه، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی با برنامه ریزی، اعطای تسهیلات، آموزش به کشاورزان و مدرنیزه کردن کشاورزی تلاش هایی را برای افزایش کمی و کیفی محصولات به کار می برد.

 

حجت الاسلام و المسلمین دغاغله با بیان این که در سال های گذشته میزان برداشت محصولات کشاورزی کم بوده است، اظهار داشت: به همت مدیران و مسؤولان جهاد کشاورزی و کشاورزان شاهد رشد کمی و کیفی محصولات کشاورزی استان هستیم.

 

این مقام مسؤول در ادامه گفت: زکات از امور دین اسلام که جزء فروع محسوب می شود و برنامه ریزی دین اسلام به گونه است که افزون بر اجر اخروی شکاف های دنیوی را از بین ببرد.

 

وی با بیان این که خداوند پاداش زکات دهندگان را به بهترین شکل ممکن خواهد داد، ابراز داشت: تأثیر دنیوی زکات پرکردن شکاف های فقر جامعه  است، به ویژه فقرایی که قرآن کریم به آنها سفارش کرده است.

 

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان در پایان افزود: امیدواریم با پرداخت زکات بتوانیم رفاه نسبی برسانیم./9456/303/ب2

ارسال نظرات