۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۴۲۶۶۵۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

خون شهدای مدافع حرم سندی بر رسوایی مدعیان خدمت به امت اسلامی است

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خون شهدای مدافع حرم سندی بر رسوایی مدعیان خدمت به امت اسلامی است، گفت: شهادت مدافعان حرم هزاران مشتاق شهادت و ایثارگری را مهیای جانبازی برای اسلام عزیز کرده اند.
امام جمعه محمود آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به شهادت جمعی از رزمندگان مدافع حرم در استان در خان طومان سوریه، گفت: این افراد برای حفظ دین و دفاع از عزت اسلامی و حریم اهل بیت(ع) جان شیرین خود را در طلب اخلاص قرار دادند.

 

وی با اشاره به این که عظمت و قدرت این مردان عرصه فتوت و جوانمردی آن‌قدر بالا است که دوست و دشمن در مقابل این شکوه و عظمت سر تعظیم فرود می‌آورند، افزود: خون پاک این شهدا مایه عزت و عظمت اسلام و انقلاب است.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره سپر بلای همه حوادث این کشور و مردم بوده است، افزود: امروز نیز در صحنه حمایت از مقاومت اسلامی در منطقه با عنوان مستشاری، مظلومانه مورد کینه و بغض دشمنان قسم‌خورده پیروان اهل بیت(ع) قرار گرفته و صحنه سپر بلا بودن خود را بار دیگر به تکرار نشسته است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که شهدا سند و حجت زنده راه و رسم شهادت و مسیر خونبار قیام اسلامی هستند، تصریح کرد: این بدن‌های خسته و زخم‌خورده با ناجوانمردی دسیسه‌ بازان بین‌المللی، به مسلخ عشق و شهادت کشیده شده و خون پاک آنها افشاگر فتنه‌گری‌ها و عناد قدرت‌های شیطانی و دست‌ آموختگان مزدور آنها است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: توطئه‌گران بین‌ المللی و گرگ های باران‌ دیده سیاست مکر و فریب، باید بدانند استراتژی محور مقاومت و نیروهای انقلابی با این ناجوانمردی‌ها نه‌ تنها منحرف نمی شود، بلکه هر روز بر ابعاد آن افزوده و زمینه رویش‌های جدیدی را فراهم می‌کند که دامنه آن افشاکننده برنامه‌ریزی‌های دشمنان اسلام خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: هر چند که از دست دادن این پاره‌های تن ملت، مصیبتی سخت و طاقت‌فرسا است، اما آثار ماهوی و همه‌ جانبه آن، همانند سیلی بنیان‌ کن وحشت و سراسیمگی اردوگاه جهل و ضلالت را موجب شده است.

 

وی با بیان این که شهدا سند رسوایی مدعیان اسلامیت و خدمت به امت اسلامی را نزد وجدان‌های بیدار جهانی بیش از گذشته آشکار ساخته است، افزود: شهادت مدافعان حرم هزاران مشتاق شهادت و ایثارگری را مهیای جانبازی برای اسلام عزیز کرده و تیرهای زهرآگین دولت‌های مزدور منطقه را به خطا هدایت کرده و یا دامنه اثر آن را کم کرده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به حتم این خون‌های مقدس زمینه قوت جبهه مقاومت را در منطقه فراهم و موجبات فروپاشی جبهه صهیونیست‌ها و تکفیر را فراهم خواهد کرد، گفت: قدرت جبهه مقاومت در منطقه موجب هراس دشمنان اسلام ناب شده و به همین دلیل تلاش می کنند تا این جبهه با تضعیف کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که تاریخ شیعه و اسلام ناب از بدو پیدایش تاکنون همواره با تندباد و طوفان‌های سهمگینی مواجه بوده است، تصریح کرد: این جریان اصیل در طول تاریخ در مقابل کج‌روی‌ها، انحرافات، بدعت‌ها و غضب با افت و خیزهایی مواجه بوده، اما نه‌تنها آن را از حرکت نینداخته، بلکه استواری و ایستادگی آن را مصمم‌تر کرده است.

 

امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که جریان شیعی همواره با جانبازی و ایثار خون، خود را به پیش برده و در شجره خود کربلاهای متعددی را در تأسی از حادثه بزرگ کربلا دیده است، خاطرنشان کرد: خان‌طومان پایان مسیر مظلومیت شیعه و مسیر اصیل دین نیست، شیعه با این حوادث و رویدادها انس جاودانه دارد، نسل بنی‌امیه و منحرفان تاریخ اسلام بدانند با این نوع هجمه‌ها نمی‌توانند راه به جایی ببرند، بلکه حجتی بر حجت‌های شیعه می‌ افزایند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جاهلیت مدرن به سرکردگی استکبار، سعی دارد تا جریان اصیل شیعه و اسلام ناب را برای همیشه از مقاومت بیندازد، گفت: اما زهی خیال باطل که خون شهدای خان‌ طومان، رزمندگان و فدائیان فراوانی را تربیت کرده که آماده دفاع و جان‌ فشانی علیه ابلیس و انحراف هستند./950/202/ب2

ارسال نظرات