۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۴۲۵۷۰۰
آیت‌الله صفایی بوشهری:

قرآن تنها راه نجات از سقوط در باتلاق انحراف، انحطاط و ابتذال است

آیت الله صفایی بوشهری در پیامی به جشنواره قرآنی شهرستان تنگستان گفت:‌ قرآن در شرایط کنونی جهانی، تنها راه نجات از سقوط در باتلاق متعفن انحراف و انحطاط و ابتذال و عاملی مهم و مؤثر در صعود به معراج کمال انسانی است.

پیام حضرت آیت الله صفایی بوشهری به جشنواره قرآنی شهرستان تنگستان

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت برگزاری جشنواره قرآنی شهرستان تنگستان پیامی را صادر کرد.

 

در این پیام آمده است: سپاس و ستایش خدای را سزاست که کتاب هدایت وحیانی قرآن را با نوایی موزون به ما موهبت نمود و درود و سلام بی کران بر پیام آور سخن الهی و خاندان آسمانی اش که با بیان خویش بر فروزش شعاع نور خورشید قرآنی افزودند.

 

امام جمعه بوشهر در ادامه افزوده است: قرآن کتاب هدایت انسان از تاریکی های همه جانبه به سوی نور تعالی الهی است و دیوان کشف حقایق آفرینش در دو عرصه دنیا و فرا دنیایی می باشد. انسان معاصر بدون قرآن بسان کشتی توفان زده ای است که گرفتار در گرداب مرگ معارف و فضائل است.

 

در ادامه این پیام آمده است: قرآن در شرایط کنونی جهانی، تنها راه نجات از سقوط در باتلاق متعفن انحراف و انحطاط و ابتذال و عاملی مهم و مؤثر در صعود به معراج کمال انسانی است.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرده است: استان ولایتمدار بوشهر، از دیرباز به عنوان یک استان قرآنی مطرح بوده است و هم اینک مراکز قرآنی و شخصیت های اخلاقی و علمی این کتاب آسمانی در استان بوشهر از موفق ترین مراکز و شخصیت های قرآنی محسوب می شوند.

 

در ادامه این پیام آمده است، ضمن تبریک روز مبعث حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی «صلی الله علیه و آله وسلم» صمیمانه از تلاش‌های امام جمعه محترم شهر اهرم و مسؤولان موسسه قرآنی حضرت ابراهیم خلیل الله تشکر و قدردانی می‌نمایم و آرزوی موفقیت برای تمامی فعالان عرصه قرآن دارم. از خداوند تعجیل در ظهور حضرت بقیة الله الأعظم و همچنین طول عمر مقام معظم رهبری و موفقیت همه اهالی قرآن مسألت می‌نمایم./101/833/ب1

ارسال نظرات