۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۴۲۵۵۳۰
در گفت‌وگوی اختصاصی با رسا؛

جزئیات دیدار نخبگان حوزه علمیه تهران با رهبر انقلاب تشریح شد

به منظور تسریع در رشد و بالندگی حوزه علمیه تهران طلاب و اساتید نخبه و برگزیده حوزه علمیه این استان در ماه جاری با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.
دیدار طلاب با رهبر معظم انقلاب

حجت الاسلام علی اصغر سهرابی، دبیر ستاد اجرایی دیدار با رهبری حوزه علمیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دیدار نخبگان و برگزیدگان حوزه علمیه تهران با رهبر معظم انقلاب در روز شنبه 25 اردیبهشت ماه خبر داد.

 

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به اینکه مسؤولان حوزه علمیه تهران از زمان تشکیل مراکز مدیریت استانی پیگیر هویت یابی و توسعه این حوزه علمیه کهن بوده‌اند گفت: در طول این چند ساله مسؤولان حوزه علمیه و اساتید و طلاب حوزه علمیه تهران مشتاق دیدار با رهبری بودند تا با استفاده از بیانات و نقطه نظرات ایشان درباره تهران و حوزه علمیه‌اش انفطاری حاصل شده و این حوزه علمیه بتواند مسیر رشد بالنده خود را با سرعت بیشتری ادامه دهد که به لطف خدا با تاکید شخص رهبر معظم انقلاب این دیدار در ماه جاری اتفاق خواهد افتاد.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه هزار نفر از طلاب و اساتید و مسؤولان حوزه علمیه برادران تهران و دویست نفر از حوزه علمیه خواهران تهران در این دیدار شرکت خواهند داشت اظهار داشت: نمایندگانی از طلاب برگزیده، اساتید، مدیران و مسؤولان حوزه علمیه استان تهران در این دیدار به ایراد نقطه نظرات نخبگان حوزوی تهران خواهند پرداخت.

 

وی با اشاره به این‌که امکان حضور در این دیدار برای همه اساتید و طلاب حوزه علمیه تهران امکان پذیر نیست تصریح کرد: به دلیل اینکه نوع برگزاری جلسه عمومی نبوده و دیدار نخبگانی می‌باشد از نخبگان علمی، پژوهشی، قرآنی و تبلیغی، فعالان فرهنگی و سیاسی، فعالان عرصه تهذیب، طلاب ایثارگر و نمایندگانی از خانواده‌های شهدای روحانی برای شرکت در این جلسه دعوت شده است.

 

دبیر ستاد اجرایی دیدار با رهبری حوزه علمیه تهران خاطرنشان کرد: در راستای پربارتر بودن نکاتی که در محضر رهبر معظم انقلاب مطرح خواهد شد، مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران سه نشست هم اندیشی با مدیران مدارس علمیه، اساتید برگزیده و طلاب نخبه و برگزیده از سیزدهم تا پانزدهم اردیبهشت ماه برگزار کرد و جمع بندی آن در اختیار نمایندگان این اقشار قرار گرفت تا در محضر رهبری عرضه کنند.

 

گفتنی است این نخستین دیدار طلاب و اساتید نخبه حوزه علمیه استان تهران با رهبر معظم انقلاب است./302/959/ب1

ارسال نظرات