۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۴۲۵۳۹۹

چاپ مقالات برگزیده همايش ملي سبك زندگي شهدا در مجلات بین‌المللی

دبير كميته علمي همايش ملي فرهنگ و سبك زندگي شهدا گفت: مقالات برگزیده این همایش در مجلات بین المللی و استنادی از جملهISC  چاپ می شود.
فرهنگ و سبک زندگي شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدرضا پورمحمدي، ریيس دانشگاه تبريز و دبير كميته علمي همايش همايش ملي فرهنگ و سبك زندگي شهدا امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال محققان، پژوهشگران و نویسندگان سراسر کشور از اعلام فراخوان مقاله این رویداد فرهنگی، اظهار داشت: هیأت داوران همه آثار رسیده به دبیرخانه را بررسی می کنند.


وی با بیان این‌که مقالات برگزيده همايش در نشريات تخصصي پژوهشي دانشكده علوم اجتماعي منتشر مي شود، خاطرنشان کرد: آثار رسيده به اين همايش پس از داوري از سوی اعضاي علمي، اجازه انتشار به صورت يك ويژه نامه در نشريات تخصصي پژوهشي را دريافت مي كنند.


دبير كميته علمي همايش از انتشار مقالات اين همايش در پايگاه استنادي علوم جهان اسلام(ISC) خبر داد و گفت: مقالات برگزيده ارسال شده استادان و دانشجويان به اين همايش از مزاياي درجات علمي نشر اين مقالات بهره مند مي شوند.


ریيس دانشگاه تبريز با اشاره به این‌که صاحبان مقالات برگزیده مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، افزود: كميته علمي همايش با انجام اين اقدام بر درجه علمي اين همايش افزوده و اميدواريم قشر دانشگاهي تلاش بيشتري براي تهيه و ارسال مقالات به اين همايش انجام دهند.


وی با بیان این‌که همايش ملي فرهنگ و سبك زندگي شهدا همزمان با نيمه شعبان در دانشگاه تبریز برگزار می شود، افزود: آثار رسيده به دبيرخانه علمي اين همايش تلاشي براي تبيين علمي نقشه راه در حوزه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است كه بايد مورد مطالعه استادان رشته هاي علوم اجتماعي و متوليان امور فرهنگي قرار گيرد.


پورمحمدی با اشاره به این‌که مهلت ارسال آثار به اين همايش ملي تا 22 ارديبهشت ماه سال جاري تمديد شده است، تاكيد كرد: ارسال مقاله از طريق استادان دانشگاهي به اين همايش ملي موجب گسترش نگاه علمي و پويا به ترويج سبك زندگي اسلامي به عنوان خواست رهبر معظم انقلاب در سطح جامعه، جوانان و محيط دانشگاه مي شود.


گفتنی است، همايش ملي فرهنگ و سبك زندگي شهدا اول خرداد ماه همزمان با شب نيمه شعبان در دانشگاه تبريز برگزار مي شود که علاقه مندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به نشاني اینترنتی www.Farhaneshohada.blog.ir مراجعه كنند./935/203/ب2

ارسال نظرات