۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۴۲۵۲۵۹
مدیر مدرسه علمیه معصومیه بوشهر:

هدف مرکز معارفه، رشد فرهنگ مطالعه و تحقیق در بین مادران است

مدیر مدرسه علمیه معصومیه بوشهر گفت: مرکز معارفه بوشهر، امکانی را فراهم می‌آورد تا کسانی که فرصت یا شرایط رفتن به حوزه علمیه را ندارند، بتوانند از علوم اسلامی بهره‌مند شوند و رشد فرهنگ مطالعه و تحقیق در میان مادران خانواده‌ها، یکی از اهداف این طرح است.
سیلزغتع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر،‌ فاطمه یوسفی مدیر مدرسه علمیه معصومیه بوشهر، صبح امروز در آیین افتتاحیه مرکز معارفه بوشهر، گفت: مرکز معارفه ویژه بانوان و با مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، شامل دوره های کوتاه مدت آموزش معارف اسلامی است.

 

وی افزود: این دوره ها در کانون‌های مساجد شهرستان و در چهار ترم برگزار می شود که ترم اول آن از اردیبهشت تا آبان ماه سال جاری خواهد بود.

 

یوسفی اظهار داشت: این طرح امکانی را فراهم می‌آورد تا کسانی که فرصت یا شرایط رفتن به حوزه علمیه را ندارند، بتوانند از علوم اسلامی بهره‌مند شوند و در حال حاضر دوره چهارم این طرح در شهرستان‌هایی مانند دیلم در حال برگزاری است.

 

مدیر مدرسه علمیه معصومیه بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 90 نفر برای آموزش در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند که از روز شنبه (امروز) در کلاس‌ها حضور خواهند یافت.

 

یوسفی بابیان اینکه رشد فرهنگ مطالعه و تحقیق در میان مادران خانواده‌ها، یکی از اهداف این طرح است، اظهار داشت: دروس مختلفی از جمله کلام، اصول اعتقادات، نهج‌البلاغه، تفسیر قرآن و ... در این دوره‌ها آموزش داده می‌شود و کسانی که این دوره‌ها را با موفقیت طی کنند، در طرح بانوی امین شرکت داده خواهند شد که دروس عالی و پیشرفته را فرا خواهند گرفت./203/846/ب1

ارسال نظرات