۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۴۲۴۰۸۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق بوشهر:

ضعف عقیدتی و سیاسی مردم و مسؤولان بهترین راه اجرای سناریوهای دشمن است

حجت‌الاسلام اعلمی نژاد با بیان اینکه اخلال، انشقاق و دودستگی بین مردم و مسؤولان سناریوی جدید دشمن در مبارزه و براندازی نظام اسلامی ایران است، گفت: ضعف عقیدتی و سیاسی مردم و مسؤولان بهترین راه اجرای این سناریوی دشمن است.
حجت الاسلام اعلمی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر صبح امروز در مراسم محفل انس با قرآن کریم که به مناسبت گرامی‌داشت هفته عقیدتی سیاسی در این تیپ برگزار شد، گفت: برخی افراد بر جوانان ما که در پاسداری از اسلام، قرآن و ولایت تا پای جان می‌روند خرده می‌گیرند و آن‌ها تندرو می‌نامند این نشانه تفکر لیبرالی  آن افراد است.


حجت الاسلام اعلمی‌نژاد با اشاره به اینکه اگر دفاع از اسلام، قرآن و ولایت تندروی است و این تندروی خللی بر ایمان ما نمی‌باشد برای ما افتخار است، ادامه داد: اگر به زعم برخی در جامعه استکبار ستیزی، دشمن‌شناسی و ایستادگی در مقابل دشمنان تندروی است ما بر این تندروی خواهیم ایستاد.


وی خاطرنشان کرد: ما در ادامه راه انقلاب دو گزینه حق و یا باطل داریم، اگر حق هستیم باید در مقابل استکبار ثابت قدم بوده و ایستادگی و جانفشانی کنیم وگرنه پذیرفتن استکبار ما را با باطل همراه کرده و باطل خواهیم بود.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه ما پاسدار عقیده هستیم، تصریح کرد: اگر پاسداری از اسلام، قرآن و ولایت و عقیده، تندرویی است پس پیامبر اسلام(ص)، ائمه اطهار(ع)، امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای نیز تندرو هستند زیرا با قدرت از اسلام، قرآن و ولایت دفاع کرده‌اند.


حجت الاسلام اعلمی‌نژاد با اشاره به اینکه دشمنان متوجه هستند که با جنگ سخت نمی‌توانند خللی در ایمان و عقیده مردم ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: به همین خاطر جنگ سخت را به جنگ نرم و عقیده تغییر داده‌اند تا شاید از این طریق بتوانند بر نظام و مردم مسلط شوند.


وی با بیان اینکه اخلال، انشقاق و دودستگی بین مردم و مسؤولان سناریوی جدید دشمن در مبارزه و براندازی نظام اسلامی ایران است، گفت: ضعف عقیدتی و سیاسی مردم و مسؤولان بهترین راه اجرای این سناریوی دشمن است./202/833/ب1

ارسال نظرات