۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۴۲۳۶۳۶
دبیر شورای مجمع تشخیص مصلحت نظام:

سرقت دو میلیارد دلاری آمریکا نشان دهنده عدم سازش آن ها با ایران است

دبیر شورای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان به دنبال تضعیف نیروهای انقلابی در کشور هستند و سرقت دو میلیارد دلاری آمریکا نشان دهنده عدم سازش آن ها با ایران است.
محسن رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار محسن رضایی دبیر شورای مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران ابراز داشت: آمریکایی ها با نقشه ای مفتضانه دست به سرقت دو میلیارد دلاری از اموال ایران زدند اما باید بدانند که ملت ایران قطعا پاسخی دندان شکن به این اقدام آمریکایی ها خواهد داد.


دبیر شورای مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: دزدی های آمریکا از اموال کشورهای دیگر و به خصوص ایران سابقه ای طولانی داشته و به بیش از 50 میلیارد دلار می رسد اما ملت ایران اجازه نمی دهد این پول ها نصیب آمریکا شود.


وی پیام مخابره شده از این اقدام آمریکایی ها را تشریح کرد و افزود: آمریکا با این اقدام به همپیمانان خود در منطقه نشان داد که حتی با انجام مذاکرات، با ایران سازشی نداشته است و کشورهای منطقه به کارشکنی ها علیه ایران ادامه دهند.


رضایی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: مردم باید زندگی در شرایط سخت جنگ را از مردم استان کرمانشاه بیاموزند که حتی در سخت ترین شرایط روال زندگی خود را تغیر نداده و شهر را رها نکردند.


دبیر شورای مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: مردم کرمانشاه حتی در آن شرایط سخت، به آوارگان جنگی و مجروحان شیمیایی عراق پناه دادند.


وی خاطرنشان کرد: مردم در این استان جنگ را با تمام وجود لمس کردند و بسیاری از خانواده ها در این استان چند شهید را به انقلاب تقدیم کرده اند.


رضایی با اشاره به رقابت احزاب مختلف یادآور شد: این گونه رقابت ها تا جایی که در دایره قانون بگنجد ایرادی ندارد اما خروج از این حیطه به معنای ورود به حریم رهبری و ولایت و آرمان های نظام، از قانون جمهوری اسلامی ایران خارج است.


دبیر شورای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیاری از دشمنان به دنبال براندازی نظام و تضعیف نیروهای انقلابی و مطیع ولایت در کشور هستند، دشمنان قصد دارند تا سال 2030 نیروهای مخلص انقلابی را به حاشیه بکشانند.


رضایی در پایان ابراز داشت: با توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب، باید به مسأله نفوذ توجه ویژه داد و اجازه نداد دشمنان در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور نفوذ کنند./857/202/ب3

ارسال نظرات