۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۲۳۴۵۲
مدیر حوزه علمیه هرسین:

تشکیل حوزه های انقلابی و ولایی مستلزم آشنایی طلاب با آرمان های اصیل انقلاب است

مدیر حوزه علمیه هرسین با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور نشان دهنده زنده بودن روحیه استکبارستیزی در قلوب نسل جوان است گفت: تشکیل حوزه های انقلابی و ولایی مستلزم آشنایی طلاب با آرمان های اصیل انقلاب بدون تحریف های صورت گرفته از سوی دشمنان است.
حجت الاسلام عبدالله قدمی

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اعزام طلاب حوزه علمیه هرسین به مناطق عملیاتی غرب کشور ابراز داشت: برپایی کاروانهای راهیان نور نقش مهمی در زنده نگاه داشتن ارزش های دفاع مقدس دارد.


مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین تصریح کرد: عزت و سربلندی کشور مرهون خون مطهر شهدا و رشادت رزمندگان اسلام است و بدون ایثارگری آن ها انقلاب اسلامی ایران تداوم نمی یافت.


وی در ادامه یادآور شد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و تبیین ارزش های دوران دفاع مقدس از وظایف همگانی است که در راستای ادای دین به شهدای این سرزمین باید صورت گیرد.


حجت الاسلام قدمی نقش طلاب را در این زمینه  ویژه ارزیابی کرد و بیان داشت: در سفرهای معنوی به مناطق عملیاتی طلاب مجددأ با آرمان های شهدا و امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می کنند.


مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین اظهار داشت: در سفرهای راهیان نور طلاب با رشادت ها، روحیه شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی ها، فداکاری و سبک زندگی شهدا آشنایی بهتری پیدا می کنند.


وی خاطرنشان کرد: تشکیل حوزه های انقلابی و ولایی مستلزم آشنایی طلاب با آرمان های اصیل انقلاب بدون تحریف های صورت گرفته از سوی اجانب و دشمنان است.


حجت الاسلام قدمی عنوان داشت: به این منظور طلاب حوزه علمیه هرسین از منطقه بازی دراز بازدید کرده و در یادواره شهدای بیسیم چی استان حضور می یابند.


مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین گفت: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی در جهت تبیین سیره شهدا و بهترین راه برای تقویت ایمان و اعتقادات دینی در نسل جوان و نوجوان است زیرا قرارگیری در فضای معنوی جبهه های نبرد اثرگذاری ویژه ای بر روحیات این نسل خواهد داشت.


وی افزود: یکی از زیباترین حرکت های فرهنگی اخیر حضور راویان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در یادمان ها و مدارس و حوزه های علمیه و دانشگاه ها است زیرا این عمل از تحریف اندیشه های ناب شهدا جلوگیری می کند.


حجت الاسلام قدمی در پایان ابراز داشت: امید است روز به روز بر خیل مشتاقان حضور در اردوهای راهیان نور افزوده شود زیرا این امر نشان دهنده زنده بودن روحیه استکبارستیزی در قلوب نسل جوان است./857/302/ب3

ارسال نظرات