۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۴۲۳۲۹۱
عضو شواری شهر اهواز:

طلاب گام های مستحکمی برای تقویت بنیه اعتقادی جامعه بردارند

عضو شورای شهر اهواز گفت: طلاب فعالیت و گام های مستحکم و بیشتری برای ترویج و تقویت بنیه اعتقادی جامعه بردارند.
کاظم سواری، شورای شهر اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام کاظم سواری، عضو شواری شهر اهواز، در حاشیه مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک ولادت امام علی(ع) و 16 رجب اظهار داشت: مناسبت تاریخی 16 رجب که همان خروج فاطمه بنت اسد از خانه خدا همراه با فرزند دلبند خود امام علی(ع) است را به همه مسلمانان تبریک عرض می‌کنیم.

 

عضو شورای شهر اهواز در ادامه سخنان خود با اشاره به همزمانی عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه الغدیر با چنین مناستی، افزود: از خداوند آرزوی توفیق برای طلاب را مسألت دارم.

 

حجت الاسلام سواری ابرازداشت: ان شاء الله فعالیت های موفقیت آمیز مدرسه علمیه الغدیر امتداد داشته باشد و طلاب فعالیت و گام های مستحکم و بیشتری برای ترویج و تقویت بنیه اعتقادی جامعه بردارند.

 

در این مراسم افزون بر معمم‌ شدن 11 طلبه مدرسه الغدیر اهواز از سوی آیت الله موسوی جزایری طلبه های مدارس خاتم الانبیاء (ص) و امام رضا(ع) اهواز، مدرسه رضویه هویزه و مدرسه امام جعفرصادق(ع) سوسنگرد نیز معمم شدند.

 

گفتنی است، مدرسه علمیه الغدیر اهواز به همت آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تأسیس و حوزه ای استانی که از همه شهرستان های خوزستان طلبه می پذیرد و تدریس در این مدرسه به زبان عربی است و نخستین طلاب آن در 16 رجب معمم شدند./9456/203/ب2

ارسال نظرات