۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۳۲۵۶۹۳
مدیر حوزه علمیه شهداد:

هر چه با دشمن مذاکره کنیم دشمن بیشتر دخالت می کند/ ملت ایران به راحتی ارزش‌ های خود را فراموش نمی کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه شهداد با بیان این که هر چه با دشمن مذاکره کنیم دشمن بیشتر دخالت می کند، گفت: ما مردم هیچ وقت نباید بگذاریم که دشمن توان موشکی ما را زیر سؤال ببرد و دشمنان بدانند ملت ایران به راحتی ارزش های خود را فراموش نمی کنند.
ايران اسلامي

حجت الاسلام مهدی بذرکار، مدیر حوزه علمیه شهداد کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با اقتصاد مقاومتی و مذاکرات، گفت: مردم بدانند که ما جنگ را بدون دخالت هیچ کشوری بردیم و فقط در آن زمان نگاه به داخل داشتیم.

 

وی افزود: کسی که در کشور دست خودش را بر روی کشور های دیگر همچون دشمنی مانند آمریکا دراز کند، عزت خود را از بین برده است، زیرا دشمن دلسوزی برای ما ندارد و به فکر منافع خودش است.

 

حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که مقام معظم رهبری با اقتصاد مقاومتی تمام نقش های دشمنان را از بین بردند، خاطرنشان کرد: کشور ایران با تولید داخل، می تواند خود را در بین کشور های پیشرفته بداند و این قدری هم که تا حالا توانسته ایم، خودمان را در بین کشور های منطقه بالا ببریم به خاطر تلاش های افراد داخل کشور است.

 

وی اظهار داشت: زمانی اقتصاد مقاومتی در کشور ایران محقق و عملی می شود که همه با هم به ویژه دولتمردان در این امر تلاش کنند تا کشوری با عزت و خودکفایی را برای خودمان برقرار کنیم.

 

استاد حوزه علمیه شهداد با بیان این که هر چه با دشمن مذاکره کنیم، دشمن بیشتر دخالت می کند، ابراز داشت: ما مردم هیچ وقت نباید بگذاریم که دشمن توان موشکی ما را زیر سؤال ببرد و دشمن بداند تمام این موشک ها از تلاش های این انقلاب است و ایران به راحتی این ارزش ها را فراموش نمی‌کند.

 

وی یادآور شد: زمانی که دولتمردان برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی تلاش کنند مردم هم آن ها را کمک می کنند زیرا چیزی که به نفع کشور است دیگر کسی نمی تواند بر خلاف آن حرف بزند.

 

حجت الاسلام بذرکار با توجه به این که دولتی ها باید حرفشان را با عمل خود یکی کنند، ابراز داشت: زمانی که فرهنگ کشور ما درست شود در آن صورت مردم فرهنگ اقتصاد را هم یاد می گیرند.

 

کارشناس مسائل دینی با اشاره به این که مقام معظم رهبری فرموده اند که باید فرهنگ درست مصرف کردن را مردم یاد بگیرند، تأکید کرد: فرهنگ اقتصاد مقاومتی به این است که مردم تولیدات خارجی را رها کرده و از تولید داخل حمایت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم به جای تولیدات خارجی از تولیدات داخلی حمایت کنند، دیگر کشور جنس خارجی را به کشور وارد نمی‌کنند، زیرا می‌دانند که با آوردن جنس خارجی به کشور، چیزی جز ضرر ندارد و مردم از جنس داخلی حمایت می کنند.

 

استاد حوزه علمیه شهداد با بیان این که وظیفه حوزه علمیه این است که تبلیغات خود را در جهت اقتصاد مقاومتی بالا ببرد، اظهار داشت: روحانیان باید زندگی اهل بیت را به مردم بگویند که هیچ وقت انسان نباید با راحتی زندگی کند بلکه باید سخت هایی را هم در زندگی های خود داشته باشند.

 

وی بیان داشت: دانشگاه به عنوان یک قشر فهمیده می‌تواند در جهت محقق شدن اقتصاد مقاومتی تلاش کرده و تولیدات داخلی را افزایش دهد.

 

وی در پایان گفت: در دنیای امروز اگر بخواهیم دشمن را وارد کشور نکنیم، باید اقتصاد مقاومتی را در کشور راه اندازی کنیم تا جامعه‌ای با عزت و استقلال داشته باشیم./9707/302/ب2

ارسال نظرات