۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۳۲۵۴۰۷
امام جمعه سرپل ذهاب:

ارتش ایران مطیع ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سرپل ذهاب با تأکید بر لزوم دشمن شناسی، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت امر ولی فقیه، هوشیارانه تحرک دشمنان را رصد می کند.
امام جمعه سرپل ذهاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مجید صفدری امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب پیش از ظهر امروز با حضور در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان سرپل ذهاب ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ولایت پذیر و هوشیار، تمام حرکات منطقه را رصد کرده و اجازه تحرک به دشمنان انقلاب را نمی دهد.


امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: حفظ هوشیاری و بصیرت مهم ترین مؤلفه دشمن شناسی و مقابله با تهدیدات دشمنان اسلام است و همه مردم باید هوشیارانه عمل کنند.


حجت الاسلام صفدری تأکید کرد: دشمن شناسی و آگاهی از توطئه های دشمنان موجب می شود تصمیمات معقول و متناسب در زمان لازم اتخاذ شود و کشور مورد تهدید مستکبران قرار نگیرد.


وی خاطرنشان کرد: غفلت در زمینه دفاعی کشور موجب ضربه وارد شدن به نظام اسلامی خواهد شد و لازم است حرکات دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با دقت رصد شود و هرگونه تهدید از کشور دفع شود.


امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با صلابت و ولایت پذیری موجب انزوای دشمنان انقلاب شده و آن ها را از دستیابی به اهداف شوم خود نا امید کرده است.


حجت الاسلام صفدری ادامه داد: امام خمینی (ره) تقویت بنیه دفاعی کشور را به منزله تقویت نظام توصیف می کرد و بر این اساس روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را پایه گذاری کرد.


وی اذعان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب نقش آفرینی های بسیاری در حفظ تمامیت ارضی کشور و نظام داشته و در دوران جنگ تحمیلی نیز شهدای بسیاری از ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیم انقلاب شده است.


امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در پایان عنوان داشت: امید است روز به روز شاهد اقتدار بیشتر قدرت دفاعی کشور باشیم و نیروهای نظامی و انتظامی نیز همچنان مایه فخر و صلابت جمهوری اسلامی ایران باشند./857/203/ب1

ارسال نظرات