۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۳۲۵۳۶۸
نماینده ولی فقیه در قزوین:

نیروهای مسلح ایران، سوریه را تبدیل به پایگاه اسلامی کردند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: نیروهای مسلح ما بودند که با خدمات مستشاری و حمایت نیروهای مسلح کشور سوریه این کشور را از ستم بیگانگان نجات دادند و نگذاشتند خواسته‌های آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی در سوریه محقق شود.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین صبح امروز در سالروز ارتش جمهوری اسلامی که در مقابل لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد، گفت: خدای متعال نگاه دفاعی از ارزش های اسلامی را ارزش نهاده است و فرمان داده است در مقابل دشمنان خدا که دشمنان مردم هستند باید مسلح بود.

 

وی در ادامه افزود: باید از همه توان دفاعی استفاده کرد و باید در برابر دشمنان خدا مسلح باشیم نه در برابر توده‌های مردم، ارتش ما در دستان خود سلاح دارد از فکر، اندیشه و وحی الهی برخوردار است و از وحی و نبوت پاسداری می‌کند و در مقابلل ظلم و بی‌عدالتی مسلح شده است و برای نجات مستضعفان و درماندگان عالم به پا خاسته است.

 

امام جمعه قزوین با بیان این‌که ارتش افزودن قوه الهی را عبادت و بندگی می‌داند ابراز کرد: همه نیروهای مسلح، همه نیروهای بسیجی و همه بندگان خداوند که فرمان داده شده‌اند که قوی، مقتدر و مسلح باشند به پا خاسته‌اند تا فرمان پیامبر گرامی اسلام را عملی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام خاطر نشان کرد: اگر کسی بشنود شخصی حتی اگر غیر مسلمان باشد از مسلمانان استمداد بطلبد و در برابر ظالمان از مومنان کمک بخواهد اگر کسی به فریاد او نرسد مسلمان نیست.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ارتش کلمه طیبه است و خاستگاه قرآنی دارد و برای آرمانهای قرآن و تحقق منویات پیامبران و تحقق نیات ائمه اطهار(ع) به میدان آمده‌اند، ارتش و نیروی مسلح ما برای حمایت از مظلومان از ظلم  در سر تا سر جهان به میدان آمده است.

 

نیروی مسلح ایران سوریه را تبدیل به پایگاه اسلامی کردند

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، بسیج و ارتش ما بودند که با خدمات مستشاری و حمایت نیروهای مسلح کشور سوریه این کشور را از ستم بیگانگان نجات دادند و نگذاشتند منویات آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی در سوریه پیدا شود.

 

امام جمعه قزوین با بیان این‌که نیروهای مسلح ایران نگذاشتند سوریه رژیم اشغالگر دیگری شود و تبدیل به پایگاهی برای مقاومت اسلامی و حمایت از فلسطین و لبنان شد، بیان کرد: نیروهای مسلح ایران، عراق را از یورش ناجوانمردانه آمریکا، انگلیس و سعودی‌های وهابی نجات دادند و داعشی‌ها را که نیروهای پیاده نظام استکباری بودند به عقب راندند و به پیروزی نهایی نزدیکشان کردند.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین نگاه نیروهای مسلح و فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای را نگاهی برخاسته از قرآن و دین دانست و عنوان کرد: نیروهای ما یمن را از ورته سقوط سلطه بیگانگان نجات دادند و یمن را به کشوری قدرتمند و عزت من در مقابل جنگ نیابتی آمریکا و عربستان مستحکم و پا برجا نگه داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به این‌که نیروهای مسلح روحشان را از پیامبر گرامی اسلام، قرآن و نهج البلاغه گرفته‌اند، نیروهای مسلح کشورهای اسلامی هر روز برای مقاومت در برابر کفر، استبداد و زیاده خواهی آمادگی می‌بخشند.

 

وی در پایان گفت: نیروهای مسلح ما با خلاقیت بیشتر، دانش عمیق تر، عبادت، بندگی، اخلاق و دلسوزی نسبت به همه مستضعفان عالم و مسلمانان جهان در پی مطالبات رهبری و زمینه ساز ظهور مهدی(عج) باشند./838/202/ب1

ارسال نظرات